Strona 1 z 1

Zimny jedzie, cieply gaśnie.

: 15 maja 2009, 17:43
autor: ciast
Powiem tyle, ile wiem z relacji telefonicznych i rozmów z Tata na gg. Samochód jak jest zimny pali i zapieprza aż miło - czyli jest good, po 1-2kilometrach jak już zaczyna łapać temperaturę gaśnie i nie chce odpalić. Trzeba czekać aż znów ostygnie i można kolejny kawałek drogi przebyć.
Wszystko co znalazłem dotyczy monowtrysków. A ja pytam o C1E , 1,1 45koni, gaźnik. O co w ogóle chodzi z wypadaniem zapłonu? Świece czyste, iskrzą dobrze. Nawet włożone nowe - ciągle te same objawy. Kable? Podmieniane. Piątal stoi w niemczech więc nie podejdę i nie sprawdzę...
Ale pytam ja się was, gdzie szukać? od czego tutaj zacząć?

: 15 maja 2009, 17:56
autor: rocker
Za wysoka temperarura ? Wiatrak działa ? Może termostat nie otwiera dużego obiegu ? ?

: 15 maja 2009, 20:36
autor: wsmpw
to jest z LPG ??
jesli tak sprawdź czy parownik jest odpowietrzony i czy nie zamarza

: 15 maja 2009, 22:04
autor: -=wasq=-
najbradziej prawdopodobne i objawy na to wskazuja czyli


CZUJNIK POLOZENIA WALU

: 15 maja 2009, 22:17
autor: corey16
Prezes 1.1 na Gaźniku, gdzie tam masz czujnik położenia wału?

: 15 maja 2009, 22:21
autor: -=wasq=-
eeee nom nie doczytalem fakt nie mialem modulu w 1,1

: 15 maja 2009, 22:23
autor: corey16
Zapłon to raczej to nie jest bo w ogole by nie paliła

: 16 maja 2009, 00:01
autor: ciast
wsmpw, taa z LPG.

rocker wiatrak działa. Inna sprawa, że przecież po dwóch kilometrach spokojnej jazdy woda z zimnej się nie zagotuje (nie powinna przynajmniej)


Generalnie to zapomniałem dodać, że takie same objawy są na Pb jak i na LPG

: 16 maja 2009, 09:29
autor: djmonkey
sprawdź cewkę wysokiego napięcia czy się nie gotuje bo może tu leży wina kolega miał podobny objaw tylko że w kaszlu

: 16 maja 2009, 14:23
autor: unikorn
Elektryka, jak nic, jakiś styk na ciepło nie działa jak na zimno. Ja tak miałem

: 16 maja 2009, 21:36
autor: djmonkey
pewno cewka jest pacnięta jak dostanie temperatury dostaje przebicia i lipa