Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Zimny jedzie, cieply gaśnie.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

ciast

Zimny jedzie, cieply gaśnie.

Post autor: ciast »

Powiem tyle, ile wiem z relacji telefonicznych i rozmów z Tata na gg. Samochód jak jest zimny pali i zapieprza aż miło - czyli jest good, po 1-2kilometrach jak już zaczyna łapać temperaturę gaśnie i nie chce odpalić. Trzeba czekać aż znów ostygnie i można kolejny kawałek drogi przebyć.
Wszystko co znalazłem dotyczy monowtrysków. A ja pytam o C1E , 1,1 45koni, gaźnik. O co w ogóle chodzi z wypadaniem zapłonu? Świece czyste, iskrzą dobrze. Nawet włożone nowe - ciągle te same objawy. Kable? Podmieniane. Piątal stoi w niemczech więc nie podejdę i nie sprawdzę...
Ale pytam ja się was, gdzie szukać? od czego tutaj zacząć?
rocker

Post autor: rocker »

Za wysoka temperarura ? Wiatrak działa ? Może termostat nie otwiera dużego obiegu ? ?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

to jest z LPG ??
jesli tak sprawdź czy parownik jest odpowietrzony i czy nie zamarza
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

najbradziej prawdopodobne i objawy na to wskazuja czyli


CZUJNIK POLOZENIA WALU
corey16

Post autor: corey16 »

Prezes 1.1 na Gaźniku, gdzie tam masz czujnik położenia wału?
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

eeee nom nie doczytalem fakt nie mialem modulu w 1,1
corey16

Post autor: corey16 »

Zapłon to raczej to nie jest bo w ogole by nie paliła
ciast

Post autor: ciast »

wsmpw, taa z LPG.

rocker wiatrak działa. Inna sprawa, że przecież po dwóch kilometrach spokojnej jazdy woda z zimnej się nie zagotuje (nie powinna przynajmniej)


Generalnie to zapomniałem dodać, że takie same objawy są na Pb jak i na LPG
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

sprawdź cewkę wysokiego napięcia czy się nie gotuje bo może tu leży wina kolega miał podobny objaw tylko że w kaszlu
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
unikorn

Post autor: unikorn »

Elektryka, jak nic, jakiś styk na ciepło nie działa jak na zimno. Ja tak miałem
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

pewno cewka jest pacnięta jak dostanie temperatury dostaje przebicia i lipa
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
ODPOWIEDZ