Strona 1 z 2
Odświeżanie parcha
: 12 maja 2009, 22:34
autor: konradmk
Mój znajomy zajmuje się tzw. auto detailingiem. Chciałbym pokazać jakie są możliwości, bo może ktoś z was ma fajny egzemplarz na którego nie szczędzi grosza a ten nadal straszy chorobami wieku starzęcego

pokazany efekt uzyskuje się chemią i dużą wytrwałością pracy.

: 12 maja 2009, 23:01
autor: kabar
Jakiej firmy używa? Chodzi o chemię oczywiście.
: 13 maja 2009, 07:33
autor: lodoo
profi - stawianie maski na płytkach podłogowych bezpośrednio... leciutkie puknięcie i lakier z narożnika maski odpada...
poza tym efekt piorunujący

: 13 maja 2009, 07:47
autor: wsmpw
powiem tak robi sie takie coś po nowym tempo oczywiście mowa o akrylu .. ostatnio miałem uniacza strasznie matowego..
ale zawsze można jakąś drobną 3M kupić i mięciutką gąbkę na polerke..
: 13 maja 2009, 08:05
autor: jjmag
na takie rzeczy to polecam pastę G3 tylko trzeba pamiętać że robimy ją na mokro i raczej polerką recznie moze nie przynieść pożądanego skutku a używa jej większość lakierników dlatego że w dużym stopniu niweluje różnicę odcieni pomiędzy starym a nowym lakierem oraz ślady zapylenia powstające podczas lakierowania w warunkach domowych
: 13 maja 2009, 09:11
autor: Kinga
delikatnie tempo + t-cut i jazda. Farecla g3 też jest dobra
Gdybym nie miała u teściów możliwości garażowych też musiałabym pomyślec o zakładzie

: 13 maja 2009, 09:12
autor: kabar
jjmag pisze:...polecam pastę G3...
Pamiętajmy że Farecla ma także inne pasty (G6, G10, itp).
: 13 maja 2009, 20:35
autor: vino1986
Kabar pisze:Pamiętajmy że Farecla ma także inne pasty (G6, G10, itp).
wlasnie zastanawialem sie ostatnio czy one sie roznia

bo ja do polerki teraz ostatnio G3 uzywalem...
: 13 maja 2009, 20:36
autor: wsmpw
gradacją..
: 13 maja 2009, 20:57
autor: vino1986
tzn ze ktora jest lepsza do polerowania nowego lakieru

: 13 maja 2009, 21:39
autor: kabar
Zależy od lakieru, zależy od techniki polerowania.
: 14 maja 2009, 07:54
autor: lodoo
czym większa liczba tym drobniejsza pasta z tego co pamiętam... (G8 G10 G12)
jak masz syfki w lakierze to i tak na początek papier 800 i jedziesz.... potem 1200, 1500, 2000, 2500 i na koniec pasta polerska - ale nie ścierna...
można też używać twardej gąbki i pasty lekko ściernej (G3) wcześniej - tzn tak po 1500 - ale to już trzeba mieć wprawę....
G3 na miękkiej gąbce albo na futrze poleruje a nie ściera... taka uniwersalna jest... można wygładzić nierówności i rysy i doprowadzić lakier do połysku jedną pastą...
: 14 maja 2009, 13:00
autor: vino1986
wiesz ja wlasnie czyscilem caly samochod 2000 od razu na mokro no i mialem twardsza gabke i G3 i powiem ze ladnie wyszlo bo mnie sie podoba... tylko wczesniej 1500 w paru miejscach bralem gdzie zlewiki drobne byly...
: 15 maja 2009, 12:53
autor: Kinga
mi niestety od częstego polerowania auta przetarł się lakier w kilku miejscach na masce, widac, dokąd była klepana

tak czy inaczej będę docelowo szukac nówki błotnika, drzwi i pewnie maski
: 15 maja 2009, 13:12
autor: lodoo
bo lakieru nie można często polerować pastami typu tempo itp... to są pasty ścierne przecież.... raz na kilka lat co najwyżej...
do częstego polerowania - wosk!