Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Mój znajomy zajmuje się tzw. auto detailingiem. Chciałbym pokazać jakie są możliwości, bo może ktoś z was ma fajny egzemplarz na którego nie szczędzi grosza a ten nadal straszy chorobami wieku starzęcego
pokazany efekt uzyskuje się chemią i dużą wytrwałością pracy.
powiem tak robi sie takie coś po nowym tempo oczywiście mowa o akrylu .. ostatnio miałem uniacza strasznie matowego..
ale zawsze można jakąś drobną 3M kupić i mięciutką gąbkę na polerke..
na takie rzeczy to polecam pastę G3 tylko trzeba pamiętać że robimy ją na mokro i raczej polerką recznie moze nie przynieść pożądanego skutku a używa jej większość lakierników dlatego że w dużym stopniu niweluje różnicę odcieni pomiędzy starym a nowym lakierem oraz ślady zapylenia powstające podczas lakierowania w warunkach domowych
czym większa liczba tym drobniejsza pasta z tego co pamiętam... (G8 G10 G12)
jak masz syfki w lakierze to i tak na początek papier 800 i jedziesz.... potem 1200, 1500, 2000, 2500 i na koniec pasta polerska - ale nie ścierna...
można też używać twardej gąbki i pasty lekko ściernej (G3) wcześniej - tzn tak po 1500 - ale to już trzeba mieć wprawę....
G3 na miękkiej gąbce albo na futrze poleruje a nie ściera... taka uniwersalna jest... można wygładzić nierówności i rysy i doprowadzić lakier do połysku jedną pastą...
wiesz ja wlasnie czyscilem caly samochod 2000 od razu na mokro no i mialem twardsza gabke i G3 i powiem ze ladnie wyszlo bo mnie sie podoba... tylko wczesniej 1500 w paru miejscach bralem gdzie zlewiki drobne byly...
mi niestety od częstego polerowania auta przetarł się lakier w kilku miejscach na masce, widac, dokąd była klepana tak czy inaczej będę docelowo szukac nówki błotnika, drzwi i pewnie maski
bo lakieru nie można często polerować pastami typu tempo itp... to są pasty ścierne przecież.... raz na kilka lat co najwyżej...
do częstego polerowania - wosk!