Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

wyciek oleju w kolektor wydechowy

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

vino1986

wyciek oleju w kolektor wydechowy

Post autor: vino1986 »

mam wyciek oleju w kolektor wydechowy i nie do konca wiem wlasnie czym to moze byc spowodowane... to jest tylko i wylacznie na 3 i 4 cylindrze... bo 1 i 2 idealnie chodza... mam glowice po kapitalce gdzie mialem prowadnice zawory uszczelniacze wymienione na nowe... pierscienie tez sa nowe i tuleje ok...

ten wyciek czym moze byc spowodowany :?:
czy to moze byc przez nieodpowiednio ustawione luzy zaworowe czy przyczyna tkwi gdzies indziej :?:

jezeli luzy zaworowe to podal by mi ktos jak sie ssace ustawia na jaka przerwe i jak wydechowe :?:
Ostatnio zmieniony 3 maja 2009, 09:26 przez vino1986, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

silnik jest do roboty
vino1986

Post autor: vino1986 »

cyklista pisze:silnik jest do roboty
kurcze ale jak to jest mozliwe :?: przeciez mam wiekszosc rzeczy w silniku na nowe powymieniane... wiec skad moze sie brac ten wyciek :?:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

a pierścionki są ok ?!
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
vino1986

Post autor: vino1986 »

tak pierscienie sa wszystkie na wszystkich tlokach nowe kupowane i zakladane... pasowane pod tuleje u kolesia ktory robi wlasnie takiego typu remonty... a jezeli chodzi o tuleje to zadnych progow nie miala...
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

Może źle uszczelniacze są założone na tych 2 cylindrach lub UPG sam nie wiem :/
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

W siniku Alpine nie ma uszczelniaczy na zaworach.
vino1986

Post autor: vino1986 »

Kabar pisze:W siniku Alpine nie ma uszczelniaczy na zaworach.
dokladnie nie ma oryginalnie uszczelniaczy na zaworach w tym modelu... jednak ja wlasnie zalozylem uszczelniacze jak robilem kapitalke glowicy... i nie wiem wlasnie czy dobrze uczynilem w ten sposob postepujac... jednak czemu juz skoro sa to 1 i 2 cylinder pala ok i nie ma sladow oleju w wydechu a 3 i 4 jest lekko urzygany olejem :?: czy to moze byc spowodowane tez przez to ze silnik byl dopiero odpalony moze z 5 razy i to na niecala minute :?: bo moim zdaniem nie powinno to wcale a wcale wplywac na ten wyciek...

i dlatego pytam czy moze przez zle poustawiane luzy zaworowe moze sie takie cos dziac :?: bo w sumie tego tylko nie sprawdzalem do konca i moglem sie walnac przy ich ustawianiu i zle luzy dobrac na zaworach wydechowych i przez to wyciek... jak myslicie :?: :?: :?:
vino1986

Post autor: vino1986 »

sprawdzalem dzis klawiature pod deklem i troszke luzno chodza tam zawory wlasanie na tych tlokach... jak myslicie to moze byc przyczyna tego wycieku :?: bo kurcze ja nie mam pojecia co to moze byc...
Karol

Post autor: Karol »

jak ustawisz odpowiednio luzy to się dowiesz ;-)
vino1986

Post autor: vino1986 »

BLLACHA pisze:jak ustawisz odpowiednio luzy to się dowiesz ;-)
no to jest fakt i nie moge zaprzeczyc... jednak nie wiem jakie ma miec luzy alpina na ssacych i jakie na wydechowym zeby posprawdzac... bo to jest zaden problem tylko najpierw trzeba wiedziec ile one wynasza... ;-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zatytuluj temat tak zeby bylo wiadomo o czym mowi...
vino1986

Post autor: vino1986 »

Lodoo pisze:zatytuluj temat tak zeby bylo wiadomo o czym mowi...
juz sie poprawilem ;-)
teraz dobrze by bylo rade jakas uzyskac co do mojego problemu :roll:
Karol

Post autor: Karol »

mówisz ze na 2 garach jest ok, no to zmierz na nich luzy i ustaw na tych z których olejem rzyga ;-)
vino1986

Post autor: vino1986 »

BLLACHA pisze:mówisz ze na 2 garach jest ok, no to zmierz na nich luzy i ustaw na tych z których olejem rzyga ;-)
geniusz :mrgreen: w sumie to jest mysl bede musial tak zrobic i sprawdze czy sie zgadzaja luzy na 3 i 4 z 1 i 2... prosta metoda oby okazala sie jeszcze skuteczna ;-)
ODPOWIEDZ