Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Czujnik poziomu oleju, chlodnicy itp

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

dzik

Czujnik poziomu oleju, chlodnicy itp

Post autor: dzik »

Witam

Koncze elektryke w mojej R5 GTE i kilka pytan sie pojawilo:
- gdzie znajde przewod idacy do pompy paliwa pod maska?
- jaki sygnal "przestawia" wskaznik poziomu oleju na cisnienie?

Gdzie dorwac zbiorniki na plyn chodzacy i spryskiwaczy z czujnikiem? :mrgreen:
Odkrylem pod maska piny ktore uruchamiaja wspomniane lampki, wiec strasznie mnie ta funkcjonalnosc zainteresowala :)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

przewod do pompy paliwa nie idize pod maska... idzie z przekaznikow tych kolo pompa w progu po stronie pasazera...
ale zasilanie pompy paliwa jest na tym samym przekazniku co zasilanie wtryskow, wiec jesli tylko o sygnal chodzi to na wtryskach znajdziesz...

sygnal "przestawia" brak masy na kontrolce cisnienia oleju - cisnienie sie pojawia, czujnik cisnienia rozlacza mase i kontrolka gasnie - ale czy uklad wykrywa to jako "+" przechodzacy przez zaroweczke kontrolki, czy jako "jest masa / nie ma masy" to juz nie wiem...

zbiorniczki pewnie w aso w chorych cenach :-D
wsmpw

Post autor: wsmpw »

te zbiorniczki.. hmmm to sa korki takie jak(podbne w działaniu) na zbiorniku od płynu hamulcowego..
dzik

Post autor: dzik »

Lodoo pisze:przewod do pompy paliwa nie idize pod maska... idzie z przekaznikow tych kolo pompa w progu po stronie pasazera...
ale zasilanie pompy paliwa jest na tym samym przekazniku co zasilanie wtryskow, wiec jesli tylko o sygnal chodzi to na wtryskach znajdziesz...

sygnal "przestawia" brak masy na kontrolce cisnienia oleju - cisnienie sie pojawia, czujnik cisnienia rozlacza mase i kontrolka gasnie - ale czy uklad wykrywa to jako "+" przechodzacy przez zaroweczke kontrolki, czy jako "jest masa / nie ma masy" to juz nie wiem...

zbiorniczki pewnie w aso w chorych cenach :-D
Dzieki, w tygodniu bede tej pompy szukal.

Zapytam w ASO czy potrafia namierzyc zbiorniki, jak sie uda napisze jak tanie sa :-D
dzik

Post autor: dzik »

wsmpw pisze:te zbiorniczki.. hmmm to sa korki takie jak(podbne w działaniu) na zbiorniku od płynu hamulcowego..
To tez trop, gdyby sprzedawali same korki to moze w aso kupie :)
ODPOWIEDZ