Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Renault 5 vs. Renault rapid/exspress

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

Renault 5 vs. Renault rapid/exspress

Post autor: wsmpw »

mianowicie chodzi mi o układ napędowy i długość półosi .. w serwisie piszą że piątka ma od środka opony do środka opony szerokość : 1.323,a exspres : 1.327 (różnica 4 mm)
czyli jakbym znalazł rapida/exspresa w dieslu ze skrzynią JB3 to półosie powinny mi pasować do piątki jakbym miał skrzynie JB3
czy dobrze myśle...? :roll:
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Ja myślę że jak kupisz i przymierzysz to wszystko będzie wiadomo.
Qucor

Post autor: Qucor »

wsmpw... największy kombinator na forum :mrgreen:

Ty to sobie chyba lubisz życie utrudniać i pieniądze wydawać na marne ;-)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Qucor pisze:wsmpw... największy kombinator na forum :mrgreen:

Ty to sobie chyba lubisz życie utrudniać i pieniądze wydawać na marne ;-)
hehe masz troche racje ;-)
bo wsadziłem F2N i skrzynie JB3 mówie fajnie jedna półoś potrzebna wkładam lewą (krótszą..) i co i dupa nie moge zapiąć na sworzeń piasty :mrgreen:
no i wyciągam na nowo mówie do siebie (JA Pier*ole!) i wtedy przypomniało mi sie że Qucor pisał o JB5 :D no to już skrzynia odkręcon(JB3) i odkręcona od C3J (JB5) trzeba było wyciągnąć tulejki i szpilke przekręcić i dolną blache od silnika i pasuje i tak narazie sie bujam .. ale na miedzianke chce mieć już na tym bloku głowice GTE i mocną skrzynie a jeśli chce skrzynie zmienić to potrzebuje półosie więc tak pytam czy da rade.. i czy ktoś coś na ten temat wie...
w sumie jak sie was kiedyś pytałem czy lewa pasuje od JB5 do JB3 to mi napisaliście że tak a tylko ta dłuższa powinna być dłuższa a tu dupa obydwie tylko lewa krótsza musi być a prawa dłuższa.. no nic poczekam może krystian mi wygrzebie jak nie to pozostaje mi szukanie po szrotach.. jakiegoś rapida
;-) :->
ODPOWIEDZ