Strona 1 z 1
[oświetlenie licznika] wymiana żarówek
: 21 stycznia 2009, 14:59
autor: SuperKrzyś
Witam!
Mam pytanko, jak wymienia się żarówki odpowiedzialne za podświetlenie licznika w R5 Campus (`88) ? Deska jest wąska (ta biedna

).
: 21 stycznia 2009, 18:49
autor: lodoo
wyjmujesz z deski zegary i od tylu wsadzasz w nie zarowki...
zassaj sobie serwisowke z dzialu technicznego to obczaisz jak sie wyjmuje zegary i robi inne rzeczy

: 21 stycznia 2009, 20:06
autor: graczu
1 zdejmujesz daszek od zegarow (do gory wybic trzeba go)
2 zdejmujesz dolna czesc kolumny kierownicy (3 srubki od spodu)
3 wkladasz tam lape odczepiasz linke od predkosciomierza
4 podwazasz srubokretem blaszki znajdujace sie po bokach calego licznika i wyjmujesz troche licznik, odlaczasz kostke z tylu i masz licznik w rekach

: 21 stycznia 2009, 20:17
autor: lodoo
taaa graczu... jakby to nie byla biedna deska z campusa to wlasnie by tak wygladalo....
: 21 stycznia 2009, 22:34
autor: SuperKrzyś
Lodoo pisze:
zassaj sobie serwisowke z dzialu technicznego to obczaisz jak sie wyjmuje zegary i robi inne rzeczy

A gdzie jest ta serwisowka, bo chyba jestem slepy i jej nie moge znalezc

: 21 stycznia 2009, 22:38
autor: Qucor
Proszę:
http://www.sendspace.pl/file/5lmEFTEW/
Download na tacy
Następnym razem spróbuj poszukać w wyszukiwarce... na bank pomoże

: 21 stycznia 2009, 23:49
autor: graczu
Lodoo pisze:taaa graczu... jakby to nie byla biedna deska z campusa to wlasnie by tak wygladalo....
ale ja mam biedna deske "campusowa", wymienialem te zaroweczki i wlasnie tak to wygladlo

: 22 stycznia 2009, 16:14
autor: SuperKrzyś
Dzieki za instrukcje i link do serwisowki. Niestety poleglem przy probie odczepienia linki od predkosciomierza, za nic nie chce puscic

: 22 stycznia 2009, 16:16
autor: lodoo
graczu pisze:Lodoo pisze:taaa graczu... jakby to nie byla biedna deska z campusa to wlasnie by tak wygladalo....
ale ja mam biedna deske "campusowa", wymienialem te zaroweczki i wlasnie tak to wygladlo

w tej kanciastej jest daszek w ogole??

: 22 stycznia 2009, 16:46
autor: SuperKrzyś
Jest, schodzi caly "front", ktory jest ciemniejszy od reszty.
: 23 stycznia 2009, 19:09
autor: SuperKrzyś
Wszystko jest bardzo pieknie opisane jak wymienic żarówki.
-zdjąłem daszek ( pociągajć dół do siebie i do góry)
- odkręciłem dolną osłonę kolumny kierownicy ( 3 śruby kluczem Torx)
- po podważeniu bocznych blaszek licznik lekko wysunął
Wszysko pieknie ale została linka szybkościomierza. Za cholerę nie mogę jej odkręcić. Nie chcę robić tego na siłę , zeby nie uszkodzić licznika. Jak próbuję ją odkręcić to widzę , ze aż licznik się odgina od obudowy. Czy ktoś to robił i moze jest jakis patent na to?
Przez linkę stanąłem z pracą. Moze mi ktoś udzieli jakiejś rady jak to zrobić?
: 23 stycznia 2009, 19:28
autor: TheMiM
hmmm... ja w clio ph1 (a mysle ze mocowanie linki licznika jest podobne jesli nie takie samo) wzialem samozaciskajace sie zabki scisnalem ten "pierd.olnik" zaraz na koncu linki i poszlo...
jesli w 5 jest inaczej to sorry, ktos inny Cie pokieruje...
: 23 stycznia 2009, 19:55
autor: maciek od iwony
kiedyś miałem podobny problem z linką ale puściła

(po długiej walce)
Jak wlazło to musi wyleźć
Zawsze można też puścić po drugiej stronie linki

: 23 stycznia 2009, 22:20
autor: lodoo
dokladnie tak jest... jest na koncu linki taki pierscien jakby i sie go sciska mocno z 2 stron - ale w odpowiednim miejscu - powinno byc wyczuwalne ze pracuje w tym miejscu - i wtedy zaczepy lekko popuszczaja... i wtedy lekko obracajac w jedna i druga strone mooocno wyciagamy linke za ten pierscien

: 23 stycznia 2009, 22:42
autor: TheMiM
a to jednak:) ... sciskasz tam gdzie jest zgrubienie zeby z tego pierscienia zrobic 'jajko' zeby zaczepy puscily i voila!