Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

brak tylnuch hamulców w gtt

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

pablo

brak tylnuch hamulców w gtt

Post autor: pablo »

witam mój problem to urwane odpowietrzniki w zaciskach tylnych gtt co robić by hamulce wróciły za rady dziękuje :mrgreen:
Arti

Post autor: Arti »

1. odpowietrzyć wężami
można ale to taki sobie sposób
2. powykręcać urwane odpowietrzniki - da się...
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Dość typowy problem z tymi zaciskami. Trzeba zdemontować i wykręcić:)
kuba

Post autor: kuba »

albo rozwiertac i nagwintiwac
pablo

Post autor: pablo »

rozwiercać tez myślałem o tym. dałem zaciski do gościa który miał to zrobić. ale po próbie rozwiercenia jednego zacisku stwierdził ze się nie da ponieważ grubość ścianki jest nie wystarczająca żeby nagwintować! ? :-? i mam dylemat co robić dalej.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

to trzeba rozwiercić tak delitaknie i wydłubać to co zostało.. a nie gwintować na nowo innym wymiarem
kucu

Post autor: kucu »

Da sie na wiekszy wymiar. Mam tak u siebie i dziala. Zreszta o szczegoly pytaj Kube bo to jego sprawka ;)
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

kuba pisze:albo rozwiertac i nagwintiwac

a moze sie je uda odkrecic jest tyle teraz chemi do tego ze powinno sie dac odkrecic albi tak zrobic jak kuba pisze lub nowe pozakładac siłowniki ;-) ja bym węzyków nie ruszał po niewiadomo jak sie to skonczy :-P
żuwik

Post autor: żuwik »

Na wężach odpowietrza się bardzo dobrze, tylko przed operacją dobrze jest w 100% wcisnąć tłoczki.

Inan metoda to chemii jak najwięcej i po dobie, dwóch dobach wiertełko trochę większe niż otwór LEWE, obroty w wiertarce lewe nie za duże i jazda. Jak nie puści - jeszcze większe wiertełko itd.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

kurecki robil tak, ze rozwiercal gwintowal i wrzucal srubke z rowkiem i miedizana podkladke...
pablo

Post autor: pablo »

spróbuje może coś wykombinuję za rady dziękuje :lol: mam nadzieje że coś z tego wyjdzie :roll:
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

noo albo uszkodzisz zacisk :( ja jeden już posłałem do ziemi wiertło przeszł za bardzo i PAPA zacisk
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
pablo

Post autor: pablo »

będe ostrożny :-?
danielek152

Post autor: danielek152 »

to trzeba rozwiercić
pablo

Post autor: pablo »

witam dawno nie pisałem z braku czasu.z zaciskiem wygrałem rozwierciłem otwór po odpowietrzniku aż do komory cylinderka ,naciąłem m8 ,podkładka miedziana, wyszlifowałem powierzchnie przylegania podkładki i korpusu zacisku wynik :mrgreen: cycuś
ODPOWIEDZ