Strona 1 z 3
Remont silnika GTT.
: 8 stycznia 2009, 10:36
autor: zbigwt
Witam wszystkich po długiej przerwie. Silnik rozebrany, zdiagnozowany i czeka na remont.
Potrzeba dużo części. Powiedzcie gdzie to dostać najlepiej. W salonie Renault potraktowali mnie jak śmiecia.
Potrzeba:
-tuleje
tłoki +pierścienie
panewki główne i korbowodowe
półpierścienie dystansowe wału
uszczelniacze przód i tył wału
uszczelka pod głowice ( nie do zajechania)
rozrząd komplet
uszczelki pod tuleje
: 8 stycznia 2009, 14:21
autor: renata
wszystko kupisz u Jacka Kordusa, składał mój silnik i byłem bardzo zadowolony!!
wszystko u niego kupisz!!
www.re5pect.pl
: 9 stycznia 2009, 22:39
autor: -=wasq=-
poza rozrzadem tez u mnie mozna wszytko dostac

: 10 stycznia 2009, 19:38
autor: mario-s
u mnie też by się coś znalazło.
: 10 stycznia 2009, 21:48
autor: rat-med5
hej a mozecie podac koszta bo mnie tez ta sprawa ciekawi!!??
: 11 stycznia 2009, 00:40
autor: nikos
www.re5pect.pl + kalkulator
ew. masz tam z robocizna
: 18 stycznia 2009, 09:50
autor: Re5peGTT
widze ze nie jestem sam
Wczoraj jak odpaliłem i zobaczyłem niebieską chmurę z rury to się nieco przeraziłem (najbardziej wystraszył się portfel).
Może wie ktoś gdzie w okolicach Krakowa można dostać niedrogie pierścienie, uszczelkę pod głowicę i ewentualnie tuleje + uszczelniacze?
Będę bardzo wdzięczny za każdą informację!
: 18 stycznia 2009, 19:25
autor: pablo
ja jakiś czas temu reanimowałem silniczek po zatarciu.z pomocą przyszedł mi pan z Podlasia za co dziękuje

.ale to tylko na pewien czas. Bo zeby silniczek chodził jak masełko kapitalka jest nie unikniona. p.s ta strona jacka jest ok! wreszcie znalazłem napinacz rozrządu-

hyle czoła. pozdro dla wszystkich aż miło zaglądać na forum zawsze cos ciekawego
: 19 stycznia 2009, 15:25
autor: lodoo
Re5peGTT pisze:.... niedrogie pierścienie, uszczelkę pod głowicę i ewentualnie tuleje + uszczelniacze?.....
niedrogich nie ma do GTT - do GTT... jak chcesz to auto naprawiac po kosztach to odrazu sprzedaj komus, kto ma pojecie co to jest... zanim do konca je zajedziesz... sorry ale taka jest brutalna prawda - aby doprowadzic GTT do porzadku trzeba wiele wiedzy zapalu i jeszcze wiecej kasy... a gdize szukac czesci masz napisane czarno na bialym troszke wyzej...
: 24 stycznia 2009, 16:23
autor: zbigwt
Widze Lodoo, że nadal bawisz się w R5, ale GTT boisz sie jak ognia. Ja też miałem GTT juz rzucić, ale robie cały silnik.
Powody? : 1)Duże pieniądze już w samochodzik utopiłem i po remoncie silnika będzie to prawie nówka.
2)Niczym się tak fajnie nie jezdzi , jak tym malcem.
: 24 stycznia 2009, 16:24
autor: -=wasq=-
ogolnie ja na remont silnika z robocizna lekka reka dalem kolo 2500 ( plus oleje i inne bajerki pod 3000 doszlo) jzu prwaie dwa lata temu robocizna po znajomosci czesi po moich cenach zakupu
: 24 stycznia 2009, 17:00
autor: zbigwt
wasq - to w miarę tanio remoncik opędziłeś. I jak się przez te dwa lata sprawuje

? Ile przejechałeś i czy były problemy z silniczkiem ? masz podkrecona czy na normalnym ciśnieniu

??
: 24 stycznia 2009, 17:43
autor: -=wasq=-
tanio bo pracuje w sklepie i czesci mialem po kosztach normalnie byloby jeszze jakies ponad 500 drozej jak nie wiecej

: 24 stycznia 2009, 18:23
autor: mario-s
jak to mawiają starzy Polacy szkłem się pewnej części ciała nie wytrze.nie da rady wymieniać starego na stare i ostro zapieprzać.ten sprzęt sporo może ale niech się nikomu nie zdaje,że więcej niż 1,0 bara na seryjnych i nawet nowych gratach zdzierży.A jak ma bombą latać to motor kosztuje od 15 tysiaków w górę.
: 24 stycznia 2009, 18:27
autor: lodoo
kali latal na 1,4bara na seryjnym silniku i to nie z gtt a zwyklym 1,4 z osprzetem gtt dosc dlugo i zajechal sprzeglo, a silnik nie chcial zdechnac

niech sam sie wypowie co i jak ja wiem tylko tyle
