Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

C3J vs. F3N

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

wsmpw

C3J vs. F3N

Post autor: wsmpw »

a więc tak przewertowałem serwis i moje spostrzeżenie jest takie że na gnieździe są w tym samym miejscu piny od kompa co na 1.7 tak więc bez większych problemów powinno podejść prawie plug&play
Pytanie jest takie:
Czy napewno wpinam kompa od 1.7 w wiązke od 1.4 i git?
żuczek

Post autor: żuczek »

a co ty znowu kombinujesz :mrgreen: :?:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

hehe no bo jak ma mi palić 10 litrów to niech to będzie 1.7
ps. jeszcze musiałbym wpiąć w gniazdo 2 kable od stuku.. ;-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

moze tak moze nie - z tego co wiem nikt tego jeszcze nie sprawdzil... co za problem wziac miernik i przepikac cala wiache... godzinka roboty i masz cala rozpiske co i gdzie idzie :-)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

C3J
Obrazek
F3N
Obrazek
ODPOWIEDZ