Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pali zamiast 5 chyba z 10.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

zypcio

Pali zamiast 5 chyba z 10.

Post autor: zypcio »

Samochóe nagle zaczął palic dwa razy więcej. Udawało mi się przejechać ponad 450km za 100zł a teraz ledwo dwieście. Makabra. Zupełnie jakbym miał starego Saaba albo Poloneza. Czy mozliwy jest taki wzrost spalania z powodu niezupełnego zamykania przepustnicy od ssania. Ostatnio mój tata jak zakładał gaźni cos tam ułamał i "klapka "od ssania zamiast być zupełnie w pionie na wyłączonym ssaniu jest trochę przymknieta. Czy to mozliwe żeby tak wzroslo zuzycie benzyby? Poza tym samochóe jest jakby słabszy. Rozpędza się do 120km/h a wczesnie bez problemu do ponad 140km/h. Ktoś ma jekis pomysł?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

skoro
zypcio pisze:Ostatnio mój tata jak zakładał gaźni cos tam ułamał i "klapka "
to co to za gaźnik założyłeś?
zypcio

Post autor: zypcio »

Gaźnik ten sam na którym spalanie po trasie spadało do lekko ponad czterech. Zdejmowałem głowicę (wymaina zaworu) i siłą rzeczy musiałem zdjąc gaznik. Po złożeniu wszystkiego do kupy spalanie wzrosło. Przy zakładaniu gaźnika mechanik(tata) ułamał w gaźniku pewny "patyczek" odciągający klapke od ssania ale nie chce mi sie wierzyć, żeby to spowodowało tak zauważalny wzrost spalania. Dodać tu musze, że samochód trochę dziwnie się zachowuje, ma jakby 3/4 gazu na dodechy a kiedy puszczam gaz samochód dostaje jakby dawkę mocy (udarzenie jakby od turbo( 8-) ) co jest najbardziej zastanawiające. Więcej mocy czuć w momencie puszczenia gazu niż depnięcia.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

to mozę sobie jak sie już nagrzeje
to ssanie odciągnij ręką i zobaczy czy jest różnica...??
zypcio

Post autor: zypcio »

kapitalna rada. dzięki
osamiec

Post autor: osamiec »

no ale nawet pęłne przymknięcie ssania nie objawia się jakimiś dziwnymi "strzałami" mocy przy puszczaniu gazu...
żuwik

Post autor: żuwik »

Ssanie to urządzenie podające do 40 razy więcej paliwa niż na silniku rozgrzanym. Wnioski powinny nasunąć się same.

Stale zalewasz silnik, ale jak puścisz gaz, przez chwilę ma dobrą mieszankę i stąd kopnięcie.

Dodatkowo niektóre gaźniki mają ograniczenie otwarcia przepustnicy przy włączonym ssaniu.

Możesz nie wierzyć, że ssanie może spowodować taką różnicę, ale właśnie widzisz że tak jest. Absurdem jest stwierdzenie "ssanie się nie otwiera i od tego czasu auto żre, ale to chyba nie przez to ssanie, tylko coś innego, ale nie wiem co".
ODPOWIEDZ