Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Czy to może być wałek rozrządu?

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

zypcio

Czy to może być wałek rozrządu?

Post autor: zypcio »

Witam.

Moje pytanie. Na czwartym cylindrze (silnik1.1) robią mi się luzy na zaworach. Zmniejszałem 3x i tak przejeździłem już 40tyś (od 165tyś do 205tys). Zawsze po zmiejszeniu luzów tak po ok 3 tyś z silnika poczyna dobywac się stukanie. Mój ojciec mechanik twierdzi, ze to wałek rozrządu sie sypie. Czy to może być rozrząd? Pozdro i będe bardzo wdzięczny za odpowiedź.

A i może ktoś wie jakie są rekordowe przebiegi silnika 1.1 (zakładamy, ze przy normalnej eksploatacj, wymianie olejów itd). Zastanawim się, czy ogólnie inwestować w samochód bo za dwa lat miałby przejechane ok 320-350tys a tyle pewno silnik nie wytrzyma. Dodam że silnik jest w b.dobrym stanie, nie bierze oleju a samochód potrafi rozpędzić (przy dobrze wuregulowanym zapłonie) do ponad 150km/h.
corey16

Post autor: corey16 »

dzień dobry


też tyle leciałem, ale nie polecam jej tak przeciążać bo to 1.1, możesz jej zrobić ała, i to duże
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

te silniki robia bez remontow po 300 tys.... potem zmiana lancuszka rozrzadu i jezdzisz dalej :-D
ODPOWIEDZ