Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

brak świateł pozycyjnych i stop

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

marzena

brak świateł pozycyjnych i stop

Post autor: marzena »

Cześć!
Po wielu trudach udało mi się dzisaj znaleźć i zamontować silnik krokowy Mexico.
Niestety, moja radość trwała krótko ;-( , bo okazało się, że nie ma świateł stop i pozycyjnych.
Co może być przyczyną? Czy to wina silniczka (wygląda na to,że działa ok)
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

sprawdź czy masz masę na lampie
unikorn

Post autor: unikorn »

76stitch pisze:sprawdź czy masz masę na lampie
Rozszerzając wypowiedź szanownego kolegi...
Auta w tym wieku mają bardzo często zaniedbaną instalacje elektryczną.
W reni masz jedno takie miejsce gdzie wiele osób stracilo wiele włosów na głowie.
Jest to kostka umiejscowiona za lewym przednim reflektorem. Często tam właśnie styki śniedzieją i jest kupa. Jednak nie koniecznie tam przyczyna problemu leży.
Oto co bym zrobił:
1. Sprawdź bezpieczniki. Może cała sprawa rozwiązać się bardzo szybko.
2. Kup elektrosol i przepryskaj kolejno wszystkie styki łącznie z kostką o której pisałem (te w lampach tylnich też) oraz gniazda żarówek.
3. Gdy elektrosol wyparuje polecam wysmarowanie każdego styku smarem w celu zapobiegnięcia dalszego utleniania.
4. Podczas całej operacji optycznie oceń czy któryś styk się nie odgiął za bardzo.

Powinno pomóc.
Awatar użytkownika
cyklista
Posty: 351
Rejestracja: 4 lutego 2010, 19:36
Lokalizacja: £ ó d ¼

Post autor: cyklista »

unikorn pisze:. Sprawdź bezpieczniki
jak będą dobre to sprawdz gniazda zarówek czy tam dochodzi napiecie
ja tak miałe przy migaczach wszystko było dobrze a one powiedziały ze strajk ale doszedłem ( :oops: na prv)
ODPOWIEDZ