Strona 1 z 1

zagotowała..

: 2 czerwca 2008, 06:49
autor: renata
wczoraj wróciłem z przejażdżki moją 5tką.. pozostawiłem na 2 min do wystudzenia turbinkę..

no i gejzer... wode mi wywaliło..
wentylator na krótko działa...

pozostał tylko termostat?

no i jeszcze lampka kontrolna przy temp wody nie zapala się..

taki weekendowy zonk..

co wy na to>?

: 2 czerwca 2008, 08:32
autor: lodoo
poprostu GTT :-]
dlatego wlasnie (miedzy innymi) mowilem nie dawno ze to awaryjne i kaprysne auto a ty sie stawiales ;-)

moze uszczelka?

: 2 czerwca 2008, 08:44
autor: Qucor
A może po prostu przesadziłeś z lotami...

Może taki kapryśne parsknięcie :-/

: 2 czerwca 2008, 10:27
autor: renata
Qucor pisze:A może po prostu przesadziłeś z lotami...
zawsze przesadzam!! heh
ona lata na max obrotach ,po to ją mam :mrgreen:
Lodoo pisze:poprostu GTT :-]
dlatego wlasnie (miedzy innymi) mowilem nie dawno ze to awaryjne i kaprysne
raczej kapryśne lodoo ...
uszczelka nie ma prawa !! jest zbyt droga, lol

myślę że to termostat..

: 2 czerwca 2008, 10:32
autor: lodoo
heehe ja tez mam nadizeje ze to jakas pierdolka i ze szybo dojdziesz do tego co jest nie tak... daj znac :-)

: 2 czerwca 2008, 17:01
autor: wsmpw
pasek dobrze naciągnięty?

: 2 czerwca 2008, 17:42
autor: gufner
No dobra. Po koleji :) Wszystko zalezy gdzie siknela. Jak wywalilo za termostatem, czli to nie on no bo sie otworzyl jednak :) Na chlopa rozum. Jak przed, czyli sie nie otworzyl. Sprawdzil bym go jeszcze w czajniku :D Dobry sposob i zawsze dziala. Jak ci sie zagrzala, znaczy wiatrak albo za maly, albo za wolno biega. Nie ma bata aby sie przegrzala podczas wlaczonego wiatraka i otwartym termostacie. Jedno z nich jest do bani. Zawsze temp spada jak wlacza sie wiatrak, jak nie spada, wymien wiatrak na wiekszy lub mocniejszy.

: 2 czerwca 2008, 17:48
autor: Mario-S
a w trakcie upalania wszystko jest OK ?

: 2 czerwca 2008, 18:16
autor: Maolat
jak w trakcie upalania ok to stawiam termowłącznik pod czas jazdy praktycznie nigdy nei wlancza sie wentylator on ejst tylko do jazdy w miescie nie osiagajac duzych predkosci (no chyba ze termostat szag trafił mnei sie zdazylo 2 razy :)) . w mojej aktualnej GTT termowlacznik mam "Temperature rating 78/68 " termostat 86 i jest na wypasie jak latam to temp w normie a na postoju dzwiga sie max do 2 kreski i momentalnei zchładza pieknie trzyma temperaturke i sie nie grzeje . wetylator masz na przekazniku czy bez? jak asaz przekaznik sprawdz go :)

: 2 czerwca 2008, 19:55
autor: żuwik
Wentylator na krótko spięty, a skoro gejzer (jeśli dosłownie odbierać) to pewnie wyrównawczym. Pisało.

Renata jak z termostatem? Może faktycznie powinieneś poszukać czegoś o niższej temp. otwarcia. Może nie być w pełni otwarty przy zwykłej jeździe i przy upalaniu nim otworzy to się spoci. Ale i tak obstawiam konieczność zamontowania większej chłodnicy. Wg opisu nie jest to kwestia awarii a niewydolności.

Customowa pompa wody nie wiem czy istnieje, ewentualnie możesz przemyśleć przejście z napędu paskiem klinowym na napęd paskiem wielorowkowym.

: 5 czerwca 2008, 21:32
autor: Arti
np tak

ObrazekObrazek

: 5 czerwca 2008, 21:40
autor: żuwik
Oj to, to :!:

: 5 czerwca 2008, 21:41
autor: wsmpw
a dlaczegóż to jest altek z tyłu? taki max mod? :roll:

: 5 czerwca 2008, 21:45
autor: Arti
bo tutaj jest głowa z alpy ;-) maxi mod owszem
alternator jest niewielki, upchali go tam i tyle
z przodu było potrzebne miejsce...

: 5 czerwca 2008, 23:53
autor: -=wasq=-
hmm chyba nie musze sie pytac czy masz termostat oraz wlacznik wentyla o nizszych temeperaturach ???