Strona 1 z 1
zagotowała..
: 2 czerwca 2008, 06:49
autor: renata
wczoraj wróciłem z przejażdżki moją 5tką.. pozostawiłem na 2 min do wystudzenia turbinkę..
no i gejzer... wode mi wywaliło..
wentylator na krótko działa...
pozostał tylko termostat?
no i jeszcze lampka kontrolna przy temp wody nie zapala się..
taki weekendowy zonk..
co wy na to>?
: 2 czerwca 2008, 08:32
autor: lodoo
poprostu GTT
![:-] :-]](./images/smilies/krzywy.gif)
dlatego wlasnie (miedzy innymi) mowilem nie dawno ze to awaryjne i kaprysne auto a ty sie stawiales
moze uszczelka?
: 2 czerwca 2008, 08:44
autor: Qucor
A może po prostu przesadziłeś z lotami...
Może taki kapryśne parsknięcie

: 2 czerwca 2008, 10:27
autor: renata
Qucor pisze:A może po prostu przesadziłeś z lotami...
zawsze przesadzam!! heh
ona lata na max obrotach ,po to ją mam
Lodoo pisze:poprostu GTT
dlatego wlasnie (miedzy innymi) mowilem nie dawno ze to awaryjne i kaprysne
raczej kapryśne lodoo ...
uszczelka nie ma prawa

jest zbyt droga, lol
myślę że to termostat..
: 2 czerwca 2008, 10:32
autor: lodoo
heehe ja tez mam nadizeje ze to jakas pierdolka i ze szybo dojdziesz do tego co jest nie tak... daj znac

: 2 czerwca 2008, 17:01
autor: wsmpw
pasek dobrze naciągnięty?
: 2 czerwca 2008, 17:42
autor: gufner
No dobra. Po koleji

Wszystko zalezy gdzie siknela. Jak wywalilo za termostatem, czli to nie on no bo sie otworzyl jednak

Na chlopa rozum. Jak przed, czyli sie nie otworzyl. Sprawdzil bym go jeszcze w czajniku

Dobry sposob i zawsze dziala. Jak ci sie zagrzala, znaczy wiatrak albo za maly, albo za wolno biega. Nie ma bata aby sie przegrzala podczas wlaczonego wiatraka i otwartym termostacie. Jedno z nich jest do bani. Zawsze temp spada jak wlacza sie wiatrak, jak nie spada, wymien wiatrak na wiekszy lub mocniejszy.
: 2 czerwca 2008, 17:48
autor: Mario-S
a w trakcie upalania wszystko jest OK ?
: 2 czerwca 2008, 18:16
autor: Maolat
jak w trakcie upalania ok to stawiam termowłącznik pod czas jazdy praktycznie nigdy nei wlancza sie wentylator on ejst tylko do jazdy w miescie nie osiagajac duzych predkosci (no chyba ze termostat szag trafił mnei sie zdazylo 2 razy

. w mojej aktualnej GTT termowlacznik mam "Temperature rating 78/68 " termostat 86 i jest na wypasie jak latam to temp w normie a na postoju dzwiga sie max do 2 kreski i momentalnei zchładza pieknie trzyma temperaturke i sie nie grzeje . wetylator masz na przekazniku czy bez? jak asaz przekaznik sprawdz go

: 2 czerwca 2008, 19:55
autor: żuwik
Wentylator na krótko spięty, a skoro gejzer (jeśli dosłownie odbierać) to pewnie wyrównawczym. Pisało.
Renata jak z termostatem? Może faktycznie powinieneś poszukać czegoś o niższej temp. otwarcia. Może nie być w pełni otwarty przy zwykłej jeździe i przy upalaniu nim otworzy to się spoci. Ale i tak obstawiam konieczność zamontowania większej chłodnicy. Wg opisu nie jest to kwestia awarii a niewydolności.
Customowa pompa wody nie wiem czy istnieje, ewentualnie możesz przemyśleć przejście z napędu paskiem klinowym na napęd paskiem wielorowkowym.
: 5 czerwca 2008, 21:32
autor: Arti
np tak


: 5 czerwca 2008, 21:40
autor: żuwik
Oj to, to

: 5 czerwca 2008, 21:41
autor: wsmpw
a dlaczegóż to jest altek z tyłu? taki max mod?

: 5 czerwca 2008, 21:45
autor: Arti
bo tutaj jest głowa z alpy

maxi mod owszem
alternator jest niewielki, upchali go tam i tyle
z przodu było potrzebne miejsce...
: 5 czerwca 2008, 23:53
autor: -=wasq=-
hmm chyba nie musze sie pytac czy masz termostat oraz wlacznik wentyla o nizszych temeperaturach

?