Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

zagotowała..

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

zagotowała..

Post autor: renata »

wczoraj wróciłem z przejażdżki moją 5tką.. pozostawiłem na 2 min do wystudzenia turbinkę..

no i gejzer... wode mi wywaliło..
wentylator na krótko działa...

pozostał tylko termostat?

no i jeszcze lampka kontrolna przy temp wody nie zapala się..

taki weekendowy zonk..

co wy na to>?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

poprostu GTT :-]
dlatego wlasnie (miedzy innymi) mowilem nie dawno ze to awaryjne i kaprysne auto a ty sie stawiales ;-)

moze uszczelka?
Qucor

Post autor: Qucor »

A może po prostu przesadziłeś z lotami...

Może taki kapryśne parsknięcie :-/
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

Qucor pisze:A może po prostu przesadziłeś z lotami...
zawsze przesadzam!! heh
ona lata na max obrotach ,po to ją mam :mrgreen:
Lodoo pisze:poprostu GTT :-]
dlatego wlasnie (miedzy innymi) mowilem nie dawno ze to awaryjne i kaprysne
raczej kapryśne lodoo ...
uszczelka nie ma prawa !! jest zbyt droga, lol

myślę że to termostat..
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

heehe ja tez mam nadizeje ze to jakas pierdolka i ze szybo dojdziesz do tego co jest nie tak... daj znac :-)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

pasek dobrze naciągnięty?
gufner

Post autor: gufner »

No dobra. Po koleji :) Wszystko zalezy gdzie siknela. Jak wywalilo za termostatem, czli to nie on no bo sie otworzyl jednak :) Na chlopa rozum. Jak przed, czyli sie nie otworzyl. Sprawdzil bym go jeszcze w czajniku :D Dobry sposob i zawsze dziala. Jak ci sie zagrzala, znaczy wiatrak albo za maly, albo za wolno biega. Nie ma bata aby sie przegrzala podczas wlaczonego wiatraka i otwartym termostacie. Jedno z nich jest do bani. Zawsze temp spada jak wlacza sie wiatrak, jak nie spada, wymien wiatrak na wiekszy lub mocniejszy.
Mario-S

Post autor: Mario-S »

a w trakcie upalania wszystko jest OK ?
Maolat

Post autor: Maolat »

jak w trakcie upalania ok to stawiam termowłącznik pod czas jazdy praktycznie nigdy nei wlancza sie wentylator on ejst tylko do jazdy w miescie nie osiagajac duzych predkosci (no chyba ze termostat szag trafił mnei sie zdazylo 2 razy :)) . w mojej aktualnej GTT termowlacznik mam "Temperature rating 78/68 " termostat 86 i jest na wypasie jak latam to temp w normie a na postoju dzwiga sie max do 2 kreski i momentalnei zchładza pieknie trzyma temperaturke i sie nie grzeje . wetylator masz na przekazniku czy bez? jak asaz przekaznik sprawdz go :)
żuwik

Post autor: żuwik »

Wentylator na krótko spięty, a skoro gejzer (jeśli dosłownie odbierać) to pewnie wyrównawczym. Pisało.

Renata jak z termostatem? Może faktycznie powinieneś poszukać czegoś o niższej temp. otwarcia. Może nie być w pełni otwarty przy zwykłej jeździe i przy upalaniu nim otworzy to się spoci. Ale i tak obstawiam konieczność zamontowania większej chłodnicy. Wg opisu nie jest to kwestia awarii a niewydolności.

Customowa pompa wody nie wiem czy istnieje, ewentualnie możesz przemyśleć przejście z napędu paskiem klinowym na napęd paskiem wielorowkowym.
Arti

Post autor: Arti »

np tak

ObrazekObrazek
żuwik

Post autor: żuwik »

Oj to, to :!:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

a dlaczegóż to jest altek z tyłu? taki max mod? :roll:
Arti

Post autor: Arti »

bo tutaj jest głowa z alpy ;-) maxi mod owszem
alternator jest niewielki, upchali go tam i tyle
z przodu było potrzebne miejsce...
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

hmm chyba nie musze sie pytac czy masz termostat oraz wlacznik wentyla o nizszych temeperaturach ???
ODPOWIEDZ