Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
zagotowała..
Moderator: Moderatorzy
zagotowała..
wczoraj wróciłem z przejażdżki moją 5tką.. pozostawiłem na 2 min do wystudzenia turbinkę..
no i gejzer... wode mi wywaliło..
wentylator na krótko działa...
pozostał tylko termostat?
no i jeszcze lampka kontrolna przy temp wody nie zapala się..
taki weekendowy zonk..
co wy na to>?
no i gejzer... wode mi wywaliło..
wentylator na krótko działa...
pozostał tylko termostat?
no i jeszcze lampka kontrolna przy temp wody nie zapala się..
taki weekendowy zonk..
co wy na to>?
zawsze przesadzam!! hehQucor pisze:A może po prostu przesadziłeś z lotami...
ona lata na max obrotach ,po to ją mam

raczej kapryśne lodoo ...Lodoo pisze:poprostu GTT![]()
dlatego wlasnie (miedzy innymi) mowilem nie dawno ze to awaryjne i kaprysne
uszczelka nie ma prawa

myślę że to termostat..
No dobra. Po koleji
Wszystko zalezy gdzie siknela. Jak wywalilo za termostatem, czli to nie on no bo sie otworzyl jednak
Na chlopa rozum. Jak przed, czyli sie nie otworzyl. Sprawdzil bym go jeszcze w czajniku
Dobry sposob i zawsze dziala. Jak ci sie zagrzala, znaczy wiatrak albo za maly, albo za wolno biega. Nie ma bata aby sie przegrzala podczas wlaczonego wiatraka i otwartym termostacie. Jedno z nich jest do bani. Zawsze temp spada jak wlacza sie wiatrak, jak nie spada, wymien wiatrak na wiekszy lub mocniejszy.



jak w trakcie upalania ok to stawiam termowłącznik pod czas jazdy praktycznie nigdy nei wlancza sie wentylator on ejst tylko do jazdy w miescie nie osiagajac duzych predkosci (no chyba ze termostat szag trafił mnei sie zdazylo 2 razy
. w mojej aktualnej GTT termowlacznik mam "Temperature rating 78/68 " termostat 86 i jest na wypasie jak latam to temp w normie a na postoju dzwiga sie max do 2 kreski i momentalnei zchładza pieknie trzyma temperaturke i sie nie grzeje . wetylator masz na przekazniku czy bez? jak asaz przekaznik sprawdz go 


Wentylator na krótko spięty, a skoro gejzer (jeśli dosłownie odbierać) to pewnie wyrównawczym. Pisało.
Renata jak z termostatem? Może faktycznie powinieneś poszukać czegoś o niższej temp. otwarcia. Może nie być w pełni otwarty przy zwykłej jeździe i przy upalaniu nim otworzy to się spoci. Ale i tak obstawiam konieczność zamontowania większej chłodnicy. Wg opisu nie jest to kwestia awarii a niewydolności.
Customowa pompa wody nie wiem czy istnieje, ewentualnie możesz przemyśleć przejście z napędu paskiem klinowym na napęd paskiem wielorowkowym.
Renata jak z termostatem? Może faktycznie powinieneś poszukać czegoś o niższej temp. otwarcia. Może nie być w pełni otwarty przy zwykłej jeździe i przy upalaniu nim otworzy to się spoci. Ale i tak obstawiam konieczność zamontowania większej chłodnicy. Wg opisu nie jest to kwestia awarii a niewydolności.
Customowa pompa wody nie wiem czy istnieje, ewentualnie możesz przemyśleć przejście z napędu paskiem klinowym na napęd paskiem wielorowkowym.