Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
to jakis wynalazek jest potrzebuje uklad sterujacy z zegarow, ktore obsluguja taki czujnk... dziala na zasadzie takiej ze bada rezystancje miedzy 2 stykami czujnika polozonymi na calej jego dlugosci i cyzm wiecej oleju tym mniejsza rezystancja bo wieksza dlugosc elektrod jest umieszczona w oleju a mniejsza w powietrzu - tak cos kojarze jak kiedys czytalem o tym w serwisowce.....
Dzięki
hmm, muszę to jakoś podpiąć, wiem ze w zegarach mam jakiś układ, ale czy to od tego to nie wiem.
No nic, będe kombinował. W najgorszym przypadku coś popalę i będzie po problemie
A ten wskaźnik to wskazuje poziom oleju przed rozruchem silnika i ciśnienie oleju podczas pracy, tak?? Wiem ze mam jakiś czujnik z tyłu silnika przy pompie oleju i tez chcę go jakoś podłączyć, bo poco mi on bezużyteczny Jak jest to ma działać
jak uda mi się to jakoś uruchomić żeby działało poprawnie to wrzucę opis co i jak
ten z tylu jest od cisnienia, 1 kabel
z przodu od poziomu - 2 kable
do poziomu musisz miec taka podwojna kostke przy zegarachz przewodami pomaranczowym i brazowym chyba....
wszystkie wskazowki oleju wskazuja poziom, nie wszystkie cisnienie tzn wersja 1.poziom i cisnienie tak jak piszesz... wersja 2.tylko poziom i po odpaleniu zero pokazuje...
a plytka - chyba taka sama, ale ona obsluguje tez obrotek, wiec nie wiem do konca....
pod tym napisem D3Z po drugiej stronie powinno byc 2-pinowe zlacze, jak jest to tu sie podlacza wtyk z czujnik poziomu
pin do podlaczenia cisnienia oleju znajdizesz w serwisowce - jest gdzies w tych wtykach glownych
obrotek ma własną płytkę:D a z tej płytki DZ3 z tyłu właśnie jest 2-pinowe złącze , tylko jak podłączałem w to miejsce czujnik to nic się nie działo. Pewnie czujnik zepsuty
poziom oleju pokazują wszystkie zegary które mają ten wskaźnik na zegarach jak oczywiście nie jest zepsuty a ciśnienie oleju w zegarach od R5 były tylko i wyłącznie w Jaegerach od gte lub gtt i to też często się psuje i nie działa niestety ja mam też czujnik z tyłu na jeden kabel u mnie też przestał działać wskaźnik poziomu i ciśnienia wymiana tej płytki pod obrotomierzem pomogło i działa czasami
no niestety po odpaleniu działa a jak się rozgrzeje silnik to przestaje i albo spada ciśnienie oleju lub świruje czujnik i wskaźnik ale standardowa kontrolka od ciśnienia się nie zapala ale się martwię jak kupiłem swoją renatkę było podobnie działał nie działał różnie aż w końcu zmarł na stałe
u mnie tez tak bylo - pokazywal zawsze to samo dodawanie gazu powodowalo jedynie drganie wskazowki - czasami
a poziom pokazuje jak chce... jak auto sobie stoi tak samo to co wlaczenie zaplonu to inny odczyt