Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Moduł zapłonowy Renix

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

karol999

Moduł zapłonowy Renix

Post autor: karol999 »

Czy ktoś rozbierał moduł zapłonowy Renix lub zna jego budowę wewnętrzną ?

Chodzi mi o to:
- czy jest możliwy dostęp do wyprowadzeń czujnika podciśnienia (membrana), bez konieczności użycia młotka i przecinaka :)
- czy wraz ze wzrostem podciśnienia pojemność czujnika podciśnienia rośnie, czy też maleje
- jakiego rzędu jest pojemność czujnika podciśnienia?
Antystatyczny

Post autor: Antystatyczny »

Z tego co mi się obiło o uszy to ten regulator działa na zasadzie przełącznika tzn. przy braku lub niewielkim podciśnieniu moduł ustala kąt wyprzedzenia na wartość "A", a przy obecności podciśnienia na wartość "B". Poszukaj na forum, bo wydaje mi się, że to gdzieś niedawno czytałem.
ODPOWIEDZ