Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

sonda w silniku F7P

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Arti

sonda w silniku F7P

Post autor: Arti »

jwt

może ktoś ma jakiś pomysł

- sonda nowa zakupiona
- podłącz ok (trzy kable - dwa białe lecą na - i + , czarny sygnał komp)
przy dojściu do wartości w okolice 0,9V zatrzymuje się i koniec
beton
nie faluje.................
jest bogato, że aż w oczy szczypie
wszystkie czujniki silnika i świece zapłonowe nowe
kompy sprawdzone, na dwóch to samo
obydwa mają ten sam nr
jeden zdłubany, drugi std
mapsensor ok
silnik krokowy ok
czujnik położenia przepustnicy ok

chyba że coś można jeszcze pomierzyć, albo przeoczyliśmy

cycki nam opadły
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

powiem tak

na sonda delphi cos przysiadla po jakis 2-3 miechach teoretycznie dedykowana

teraz kupilem boscha dedykowanego do f7p i jak narazie jest ok


mzoe kwestua producenta sondy ???
Arti

Post autor: Arti »

-=wasq=- pisze: mzoe kwestua producenta sondy ???
był bosch
teraz jest magneti marelli :-(
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

magneti marelli to pewnie ma pudełku było a sonda jest lorge czy jakos tak
Arti

Post autor: Arti »

KureckiGTT pisze:magneti marelli to pewnie ma pudełku było a sonda jest lorge czy jakos tak
może
ja widziałem pudełko, brat zakręcał
nie zmienia to faktu, że nie bangla... :-(
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a nie puszczaja wtryski albo cisnienie paliwa nie za duze?? i poprostu przelewa i koniec...

mierzysz na sondize podlaczonej czy odlaczonej od wiazki??
Arti

Post autor: Arti »

mamy jeszcze wtryski w rękawie właśnie
a ja się upieram przy pompie, że ma za duże ciśnienie, bo nie jest std
powrót ok
sonda wpięta oczywista
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ale w listwie wtryskowej jest przeciez regulator prawda ;-> wiec jakby bylo za duze cisnienie to by przepuscil.... moze regulator uwalony ;-)
Arti

Post autor: Arti »

sprawdzone 2szt....
konradmk

Post autor: konradmk »

a jakie masz teraz objawy? silnik pracuje równo? przyspiesza? dużo wachy pali? śmierdzi mocno spalinami?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

przeciez jest napisane co sie dzieje.....
konradmk

Post autor: konradmk »

ok nie jestem mechanikiem i z pierwszego posta niewiele zrozumiałem. ktoś ma podobne wrażenia czy tylko ja jestem lamusem?
wsmpw

Post autor: wsmpw »

dokładnie nie ma napisanych objawów.... chyba lodoo pisałeś z nim na gg a tutaj napisał co może jeszcze sprawdzić nie napisał objawów żadnych pracy silnika
Arti

Post autor: Arti »

ok, w takim razie jeśli ja nie napisałem o objawach to można zamknąć

"nie faluje.................
jest bogato, że aż w oczy szczypie"
wsmpw

Post autor: wsmpw »

aha takie objawy.... to ja przepraszam :oops:
ODPOWIEDZ