Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
wygłuszanie samochodu
Moderator: Moderatorzy
wygłuszanie samochodu
Witam
Jesli było....nadstawiam policzek.
Moim poprzednim samochodem był peugeot 309, który miał pokrywę silnika pokrytą matą wygłuszającą W komorze, na grodzi też była jakas mata. Czy w reni, gdyby cos takiego zrobić, będzie mniej słyszalny silnik w kabinie? Może ktoś wykombinował jakiś sposób na umilenie podróży?
Jesli było....nadstawiam policzek.
Moim poprzednim samochodem był peugeot 309, który miał pokrywę silnika pokrytą matą wygłuszającą W komorze, na grodzi też była jakas mata. Czy w reni, gdyby cos takiego zrobić, będzie mniej słyszalny silnik w kabinie? Może ktoś wykombinował jakiś sposób na umilenie podróży?
chodzi mi raczej o szum opon itp. Silniczek lubię, wszak pół życia przejeździłem motocyklem. Z wiekiem jednak człowiek staje się mniej tolerancyjny na jednostajne hałasy, chcę mieć troche ciszej, by i muzykę słuchać ciszej. Te maty to wcale nie jest taki głupi pomysł. Najpierw jednak amortyzaotory tylne pójda do wymiany( to jest ważniejsze)
1. Wyciszenie komory silnika i maski
2. Dodatkowe wyciszenie wewnątrz komory gdzie znajduje się silniczek wycieraczek aku, i wentylator.
3. Przedewszystkim wymiana wentylatora nagrzewnicy (nawiewu na inny) najlepiej na nowszy np. z Clio 1 lub nowszy
4. Wyciszenie wnętrza na wysokości deski rozdzielczej. min kilka dni roboty
5. Wyciszenie wnętrza podłoga, drzwi, słupki progi, tylne błotniki, tłumik końcowy
6. Opony asymetryczne - koniecznie to najlepsze rozwiązanie
I wiele wiele innych rzeczy zrobiłem koszt ponad 1tys zł nie licząc opon.
Komfort poprawił się znakomicie, (było wiele przeciwników co do wygłuszania progów pianką ale przez 2 lata nie miałem najmniejszych szkód więc polecam jest różnica noc do dnia )
Szkoda tylko że nikt mi tej kasy nie zwróci w stosunku co do wartości auta.
Więc jeśli to twoja Renia i chcesz nią sporo pośmigać to warto a jak mierzysz się tylko na rok żeby pojeździć to taki remont mija się z celem
2. Dodatkowe wyciszenie wewnątrz komory gdzie znajduje się silniczek wycieraczek aku, i wentylator.
3. Przedewszystkim wymiana wentylatora nagrzewnicy (nawiewu na inny) najlepiej na nowszy np. z Clio 1 lub nowszy
4. Wyciszenie wnętrza na wysokości deski rozdzielczej. min kilka dni roboty
5. Wyciszenie wnętrza podłoga, drzwi, słupki progi, tylne błotniki, tłumik końcowy
6. Opony asymetryczne - koniecznie to najlepsze rozwiązanie
I wiele wiele innych rzeczy zrobiłem koszt ponad 1tys zł nie licząc opon.
Komfort poprawił się znakomicie, (było wiele przeciwników co do wygłuszania progów pianką ale przez 2 lata nie miałem najmniejszych szkód więc polecam jest różnica noc do dnia )
Szkoda tylko że nikt mi tej kasy nie zwróci w stosunku co do wartości auta.
Więc jeśli to twoja Renia i chcesz nią sporo pośmigać to warto a jak mierzysz się tylko na rok żeby pojeździć to taki remont mija się z celem
Odświeżę temat.
Otóż postanowiłem, że jednak diesel zostanie i dostanie inną znacznie lepszą budę.
Niestety odgłosy 1.9D w tym małym autku są hmmm .... uciążliwe. Chodzi mi oczywiście o odizolowanie odgłosów silnika a nie wytłumienie dla car audio. Zawieszenia silnika nieco przerobię na wzór z Clio, ale problem dalej pozostaje.
Napiszcie proszę, co stosowaliście i co dało najlepsze efekty.
Zamierzam zastosować maty bitumiczne APP lub Boll z aluminium na przegrodę od strony silnika i maskę oraz standardowe od strony kabiny i na tunelik gdzie akumulator i wentylator.
Do tego fabryczne wygłuszenie maski dla diesla.
Zastanawiam się też nad matami filcowo bitumicznymi na przegrodzie od wewnątrz tam gdzie jest małe ryzyko zawilgotnienia.
Do tego bitumicznymi tunel od wajchy biegów.
Co jeszcze? Jakie pomysły?
Otóż postanowiłem, że jednak diesel zostanie i dostanie inną znacznie lepszą budę.
Niestety odgłosy 1.9D w tym małym autku są hmmm .... uciążliwe. Chodzi mi oczywiście o odizolowanie odgłosów silnika a nie wytłumienie dla car audio. Zawieszenia silnika nieco przerobię na wzór z Clio, ale problem dalej pozostaje.
Napiszcie proszę, co stosowaliście i co dało najlepsze efekty.
Zamierzam zastosować maty bitumiczne APP lub Boll z aluminium na przegrodę od strony silnika i maskę oraz standardowe od strony kabiny i na tunelik gdzie akumulator i wentylator.
Do tego fabryczne wygłuszenie maski dla diesla.
Zastanawiam się też nad matami filcowo bitumicznymi na przegrodzie od wewnątrz tam gdzie jest małe ryzyko zawilgotnienia.
Do tego bitumicznymi tunel od wajchy biegów.
Co jeszcze? Jakie pomysły?
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38
ja swoja alpine tez bralem cala podloge matami... wzialem opalare i kladlem wlasnie APP taka w romby... a na nadkola tez APP ale gladka... jezeli zas chodzi o wygluszenie tu przy silniku to musialem sam zrobic... dalem tez maty z takim czyms wygluszajacym oryginalnie no i do tego jeszcze filc przykleilem na to wiec jest grubo... a na sam wierzch dopiero material... mysle ze calosc zda egzamin... chociaz wyjdzie pewnie w praniu...
jednak musze przyznac ze troszke te maty wazyly w opakowaniu a opakowan chyba dalem 3 w romby a 2 gladkie... 


żadne bole app itd 
do castoramy wio i kup na dziale dachów matę bitumiczną SOUDABAND firmy SOUDAL
jest gruba, ma aluminium, jest w rolkach po 10m o różnej szerokości, takie walce z niebieskawą naklejką
wychodzi trochę taniej jak maty w kawałkach app itp, a ma duuuużo lepsze właściwości... nie pęka, klei się niesamowicie i jest bardzo miękka... w ciepłe dni opalarka nie potrzebna!
fotki tych mat są gdzieś u mnie w temacie
wymieniałem je z nazwy więc szukajka powinna znaleźć
na podłogę, drzwi, nadkola boki 1 warstwa a na przegrodę 2 i będzie super

do castoramy wio i kup na dziale dachów matę bitumiczną SOUDABAND firmy SOUDAL
jest gruba, ma aluminium, jest w rolkach po 10m o różnej szerokości, takie walce z niebieskawą naklejką

wychodzi trochę taniej jak maty w kawałkach app itp, a ma duuuużo lepsze właściwości... nie pęka, klei się niesamowicie i jest bardzo miękka... w ciepłe dni opalarka nie potrzebna!
fotki tych mat są gdzieś u mnie w temacie

na podłogę, drzwi, nadkola boki 1 warstwa a na przegrodę 2 i będzie super
