Strona 1 z 2
wtrysk do gtt
: 1 kwietnia 2008, 16:15
autor: renata
co i jak to zrobic?
chyba wymiekam w sprawie gaźnika...
Re: wtrysk do gtt
: 1 kwietnia 2008, 17:49
autor: nikos
renata pisze:co i jak to zrobic?
chyba wymiekam w sprawie gaźnika...
wymiękniesz jak będziesz zakładał wtryski i nie będziesz mail sprzętu :PP
: 1 kwietnia 2008, 18:42
autor: żuwik
To prawda
Jak po tak krótkim czasie masz dość gaźnika, zapomnij o wtrysku
Co jest nie tak, faluje? A ostry wałek masz włożony czy serię?
: 1 kwietnia 2008, 19:43
autor: renata
wkręta
wolę falujące obroty i zdziwko wszystkich jak wciskam pedał gazu
mam ostry wałek kenta
: 1 kwietnia 2008, 19:59
autor: Arti
renata pisze:wkręta
wiedziałem

: 1 kwietnia 2008, 20:24
autor: żuwik
Eeee, jakoś nie czuję się nabrany
Jak masz ostry wałek to tym bardziej nie stwierdzam nieprawidłowości

: 13 maja 2008, 21:26
autor: gufner
Widze tutaj jakies poczatki wtrysku w GTT, wiec moze pociagniemy temat. Co zrobic aby komp nie zwariowal przy dodaniu turbawki do 1.7 na wtrysku? Ktos to wogole uruchomil na swiecie?

: 13 maja 2008, 21:34
autor: lodoo
bardzo prosta sprawa
1. sposob grabowskiego:
http://www.grabowski.com.pl/uklady_turbo.htm
2. sposob grabowskiego, ale zamiast dodatkowych wtryskow auto caly czas jezdzi na LPG i wystarczy tylko "odciac map" sensor od kolektora jak pojawi sie cisnienie

(to robie ja u siebie)
3. swinka (komputer dodatkowy zmieniajacy sygnal seryjnego kompa) + wieksze wtryski, a na niewielkich doladowaniach wystarcza seryjne + troche dluzszy czas wtrysku
4. wersja profi - komputer zastepczy stand alone - ale to tak od 2500zl + strojenie
i dodam ze sturbienie takiego silnika (na wtrysku) jest latwiejsze niz zalozenie wtrysku do GTT....
: 13 maja 2008, 21:39
autor: gufner
No i wszystko jasne

To ja wole powalczyc z juz dzialajacym GTT na gaźniku hehe

Najwyzej bede lał do niego paliwo z wiadra jak nie wykombinuje czemu mu wahy brakuje hehehe

Wtryski i turbo zostawiam mistrzom

: 13 maja 2008, 21:43
autor: lodoo
to prostsze niz sie wydaje

na pierwszy rzut oka

1.zaworek do map'a
2.wtryski 2 dodatkowe
3.czujnik cisnienia
4.przekaznik do wtryskow
GOTOWE!!!!
: 13 maja 2008, 21:53
autor: Arti
gtt na gaźniku uciągnie do 200ps+jeśli robić wtryski, to cztery przepustnice, trąbki i głowa od alpiny
ja zostaje przy gaźniku na razie

: 13 maja 2008, 22:46
autor: -=wasq=-
dzik robil wtrysk ale nie wiem jak skonczyl sie ten projekt niestety nie czesto jzu tutaj zaglada

: 14 maja 2008, 09:06
autor: Ronin317
BB Performance Tuning w UK robi wtrysk na kompie od Clio 16v (tylko na zamowienie - nie ma w ofercie na stronie) i MB Car Performance w Holandii. Z tego co wiem, jakis duzych problemow nie ma ani z instalacja ani z jazda, ale nie bylo latwo zapewne wszystko to zestroic od zera.
: 14 maja 2008, 21:12
autor: -=wasq=-
swojego czasu bb mialo na stronie oferte na wtrysk do gtt wstepnie to bylo kolo 2000-2500 funciakow
: 15 maja 2008, 09:10
autor: renata
ja mam ic z bb tuning
myslę że gaźnik jest dla prawdziwych twardzieli
a reszta hmm
tak jak mówiłem wkręcałem z tym wtryskiem, ale temat się rozwija
u mnie działa wszystko prawidłowo. mam jałowy ustawiony na 1700 i tak odebrałem od kidzia.. inaczej moja furka nie trawi.. a najlepiej czujemy się z renata na obrotach od 5000 w górę
gaźnik potrafi przewalić tyle beny że hej! i to dzięki niemu renault 5 gtt jest wyjatkowe! reszta silników to kosiarki
pozdro
