Strona 1 z 2
Tylnie zawieszenie
: 19 lutego 2008, 10:40
autor: wsmpw
pytania czy są do dostania łożyska do tylnej belki (cena)
czy są do dostania drążki skrętne (cena)
a i jescze czym sie różni skrzynia od zwykłej 5 a od GTT
: 19 lutego 2008, 11:04
autor: Karol
drążki i łożyska - nie wiem, może warto kupić całą używkę.
skrzynie się różnią tym, że z GTT ma inne przełozenia ( do mocniejszego silnika) i na zwykłym silniku Ci się muł zrobi, chyba że to jakiś 1,7 czy więcej. z GTT wytrzymuje większy moment (??) i jest wytrzymalsza niż zwykła z 1,4
: 19 lutego 2008, 11:14
autor: wsmpw
yyyyyyy chwila pomyłka zaszla myślałem o czymś innym co coś innego napisałem.... chodziło o belke od GTT i od zwykłej
przepraszam mój błąd

: 19 lutego 2008, 12:39
autor: Karol
a więc: belka z GTT ma mocowania na hamulce tarczowe, i jest chyba szersza o 2 centymetry od standardowej belki z piątek.
: 19 lutego 2008, 12:46
autor: lodoo
karol... nie masz pojecia o belkach w R5
belka GTT nie jest szersza...
belka GTT ma mocowania na hamulce jak kazda ina w R5 mozna zalozyc bebny i tarcze do wszystkich belek R5
belka GTT ma 4 drazki 23mm a belka zwykla 2 chyba 21mm
belka GTT ma stabilizator w postaci takiej dlugiej wybietej blachy spinajacej wahacze a zwykla ma poprostu precik
belka GTT nie ma lozysk i drazki ma na wierzchu, zwykla ma drazki w rurze na lozyskach
w sumie jedyne co jest takie same w tych belkach to mocowania do budy i rozstaw kol
aha ceny... 1 drazek okolo 800zl

lozyska nie wiem, ale zuwik ma do sprzedania jakby co...
: 19 lutego 2008, 12:53
autor: Karol

no to już wiem teraz

: 19 lutego 2008, 21:32
autor: wsmpw
tak sie zastanawiam żeby sobie wspawać jakieś wzmocnionko żeby była twardsza....
: 19 lutego 2008, 22:27
autor: żuwik
Lodoo nie masz pojęcia o belkach do r5
Żadna blacha stabilizatorem, są dwa drążki reakcyjne i dwa stabilizujące

Już to kiedyś przerabialiśmy
Ta blacha nie ma nic do stabilizacji
A łożyska faktycznie mam. I silentbloki. W bardzo promocyjnych cenach. Jest w "sprzedam"
: 19 lutego 2008, 23:30
autor: lodoo
wiem ze przerabialismy... i dalej uwazam ze jest tak jak pisze... blacha (ta oslona wkolo drazkow) spina wahacze razem i to ona glownie powoduje uginanie sie drugiego wahacza gdy ugina sie pierwszy...
byloby tak jak mowisz, jakby na srodku druga para drazkow nie byla polaczona z pierwsza para...
w zwyklej belce nie ma blachy - zamiast niej jest przykrecany stabilizator...
: 20 lutego 2008, 16:19
autor: żuwik
Ale tak nie jest, no chyba że Renault się myli
W drążki możesz nie wierzyć, ale pamiętaj gdzie są mocowane ich drugie końce. A blacha? Stanąłbyś na jej końcu to by się zgięła. Ważysz raptem poniżej 100kg. Podczas gdy skręt wywołuje reakcję ok. 2 ton.
: 20 lutego 2008, 16:43
autor: lodoo
pokaz papiery na to to uwierze

inaczej ni hoho

: 20 lutego 2008, 19:18
autor: żuwik
Mi to generalnie lotto, ale innych nie ściemniaj

: 20 lutego 2008, 19:19
autor: wsmpw
sprawdze jak jest w 19 od F16 belka
: 20 lutego 2008, 19:30
autor: lodoo
nawet jak w tym jednym przypadku nie mam racji to reszta sie zgadza

: 20 lutego 2008, 19:33
autor: żuwik
Zależy która reszta. Jak ta w której nie masz racji to... nie masz racji
