Strona 1 z 1
problem z obrotami
: 9 lutego 2008, 13:10
autor: renata
właściwie jest od początku.. miało być lepiej po zmianie na re209, ale jest tak samo..
mianowicie podciągam obroty do 3500, samochód nie wraca na 1500 tylko gaśnie..
co prawda nie zawsze, ale w 98%

obroty nie są stałe tylko pływają.. czasami spadają do 800 po czym dławi się i gaśnie lub wraca na 1500-1700..
powoli zaczyna mnie to irytować... co radzicie?
gaźnik to k-tec solex dis 32
pomocyyyyyy
: 9 lutego 2008, 13:40
autor: Arti
może go waha zalewa, jak zaworek w gaźniku puszcza i się dławi....
nie wiem, tak głośno myślę...
: 9 lutego 2008, 14:43
autor: renata
on się nie dławi tylko gaśnie..
obroty sie pier niczą..
: 9 lutego 2008, 17:42
autor: Arti
podmieniałeś cały gaźnik na inny?
: 10 lutego 2008, 13:51
autor: gufner
ja mialem problemy z obrotami, wlasnie gasl i ciagle na ssaniu trzeba bylo smigac. okazamo sie ze moja dysza jalowych nadawala sie na hmmm złom

i po problemie. Wszystko zaczelo smigac jak zegarek

No poza pompka przyspieszacza, ktora mam do wymiany pewnie.
Re: problem z obrotami
: 10 lutego 2008, 14:17
autor: Karol
renata pisze:
gaźnik to k-tec solex dis 32
pomocyyyyyy
gaźnik masz nowy czy używany??
może ktoś sprzedał, bo sam miał z nim kłopot??
: 10 lutego 2008, 21:39
autor: żuwik
Regulacja jałowego - przepustnica uchylona za bardzo, mieszanka wzbogacona za małoooo. Albo regulacja (kręć mieszanką do uzyskania jak najstabilniejszych jak najwyższych obrotów i przepustnicą zamykamy i tak w kółko a potem doszlifować na analizatorze) albo dysza się zanieczyściła jakimś zanieczyszczeniem

: 11 lutego 2008, 00:20
autor: renata
wielkie thx

będę walczył z nim w tygodniu ..

: 31 marca 2008, 20:21
autor: Robcio_GTT
Apropos gaźnika. W sumie u mnie są dobre obroty, ale jest inny problem.
Kręcąc śrubą od regulacji składu mieszanki (niedawno zakupiona na
www.re5pect.pl 
, gdyż była założona jakaś dorabiana) nic praktycznie się nie dzieje. Prawie zero reakcji. I jest poza tym minimalna dziura w gazie

, znzaczy czasami sionik się dławi przy zmianie biegu.
Czym to może być spowodowane?
Zastanawiam się czy kupić zestaw naprawczy i powymieniać wszystko na nowe.
: 1 kwietnia 2008, 13:01
autor: 76stitch
taki problem miałem w starym gaźniku uwalona miałem pompkę od przyspieszacza
: 1 kwietnia 2008, 16:14
autor: renata
gaźnika mam dosyc stanowczo!!
: 1 kwietnia 2008, 17:41
autor: supermonster
wiec zapraszam do zakupu GTE...
: 1 kwietnia 2008, 21:54
autor: lodoo
dobry zart

: 2 kwietnia 2008, 09:11
autor: renata
ostatnio zmniejszyłem sobie sprężynkę naciągu od gazu, dopiero podczas yt wpadłem na to ze mogę pedał wcisnąć jeszcze dalej... więc wyobraźcie sobie jaka to ma pete, że wcześniej się ni pokapowałem
i po cholere mi gte?
osiągi gte to ja mam w p306
chodzi o ten moment kiedy wciska cie w fotel tak mocno że masz problem z dosięgnięciem gałki zmiany biegów

: 2 kwietnia 2008, 19:34
autor: Robcio_GTT
Witam.
Co do tej pompki przyspieszacza. To co należy z nią zrobić?