Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Przekręcam kluczyk a tu cisza jak w grobowcu
Moderator: Moderatorzy
Przekręcam kluczyk a tu cisza jak w grobowcu
Witam wszystkich fivemaniaków ciepło !
Jestem tu nowy, ale piątkami kręcę się już kilka lat, teraz dożynam trzecią...
Spotkał mnie dziwny przypadek - rozrusznik milczy jak zaklęty, bateria OK (np. lampy świecą), to nie jest brak styku na klemach, nie odzywa się też elektromagnes (tzw. bendix) rozrusznika, z dużej góry auto pali, czyli paliwo, zapłon OK.
Teraz najciekawsze - po przekręceniu kluczyka nie zapalają się kontrolki od ciśnienia oleju i temperatury ! (świecą inne kontrolki, np. rezerwa...)
Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał kiedyś padniętą stacyjkę ? Bo mnie się to nie przydarzyło (jeszcze).
Już zdążyłem się zorientować że schematu do całości raczej nie zdobędę, ale może ktoś dysponuje oznaczeniami kabli przy stacyjce?
Pozdrawiam
Mr.bernard
Campus 1,4 na jednopunkcie, ostatni rocznik, niekoniecznie najlepszy...
Jestem tu nowy, ale piątkami kręcę się już kilka lat, teraz dożynam trzecią...
Spotkał mnie dziwny przypadek - rozrusznik milczy jak zaklęty, bateria OK (np. lampy świecą), to nie jest brak styku na klemach, nie odzywa się też elektromagnes (tzw. bendix) rozrusznika, z dużej góry auto pali, czyli paliwo, zapłon OK.
Teraz najciekawsze - po przekręceniu kluczyka nie zapalają się kontrolki od ciśnienia oleju i temperatury ! (świecą inne kontrolki, np. rezerwa...)
Czy ktoś z szanownych forumowiczów miał kiedyś padniętą stacyjkę ? Bo mnie się to nie przydarzyło (jeszcze).
Już zdążyłem się zorientować że schematu do całości raczej nie zdobędę, ale może ktoś dysponuje oznaczeniami kabli przy stacyjce?
Pozdrawiam
Mr.bernard
Campus 1,4 na jednopunkcie, ostatni rocznik, niekoniecznie najlepszy...
Dzięki za podpowiedź, ale muszę bronić swojego honoru:
pierwszą piątkę kupiłem od górala (jeśli wiecie o co chodzi), rocznik 84' ale tylko w papierach, faktycznie 81, wsteczny wypadał od razu, jak tylne zawieszenie wpadło do auta dałem sobie spokój;
w drugiej ktoś przełożył skrzynkę z V na IV, półosie były docięte (damy radę, nie?),
po 300 000 zaczęły się problemy z silnikiem - dałem spokój;
trzecia uczciwie przyjechała z Lubeki na własnych kołach i służyła przez 70 tys.
Ale polskie drogi (sami wiecie) - drążki do roboty, a teraz wyskoczyła dziura w podwoziu obok mocowania drążków skrętnych - za parę kilometrów będę miał tylne koło w środku auta.
plus kilka innych szczegółów - krótko mówiąc szybciej i może taniej kupić następne auto a nie robić stare, zwłaszcza że nie jest to żadna baccara...
Owszem, piątka nie jest najważniejszą miłością mojego życia, przyznaję, trudno...
W każdym razie dzięki za pomoc
Mr.bernard
pierwszą piątkę kupiłem od górala (jeśli wiecie o co chodzi), rocznik 84' ale tylko w papierach, faktycznie 81, wsteczny wypadał od razu, jak tylne zawieszenie wpadło do auta dałem sobie spokój;
w drugiej ktoś przełożył skrzynkę z V na IV, półosie były docięte (damy radę, nie?),
po 300 000 zaczęły się problemy z silnikiem - dałem spokój;
trzecia uczciwie przyjechała z Lubeki na własnych kołach i służyła przez 70 tys.
Ale polskie drogi (sami wiecie) - drążki do roboty, a teraz wyskoczyła dziura w podwoziu obok mocowania drążków skrętnych - za parę kilometrów będę miał tylne koło w środku auta.
plus kilka innych szczegółów - krótko mówiąc szybciej i może taniej kupić następne auto a nie robić stare, zwłaszcza że nie jest to żadna baccara...
Owszem, piątka nie jest najważniejszą miłością mojego życia, przyznaję, trudno...
W każdym razie dzięki za pomoc
Mr.bernard