Strona 1 z 1
Sprężyny GTE GTTph1 a inne ze "zwykłych" R5
: 21 stycznia 2008, 21:54
autor: lodoo
temat wydizelony z ogloszenia krystiana dotyczacego sprzedazy sprezyn.....
---------------------------------------------------------------------------------------------
gtt faza 2 sa inne.... reszta pasuje na wszystkie strony

z tym faktem ze GTTph1=GTE i one sa nizsze troszke i twardsze troszke niz caaala reszta. ta cala reszta poczawszy od 1,1 poprzez diesla a na GTX skonczywszy to to samo
: 21 stycznia 2008, 21:59
autor: żuwik
Wg katalogów wszystkich producentów sprężyn GTE/GTT ph1 i pozostałe renówki jeżdżą na takich samych sprężynach.
: 21 stycznia 2008, 22:04
autor: Hormon
A powiedzcie mi czy na nich zawieszenie jest miekkie, bo moje jest i wydaje mi sie ze przod jest wyzej niz oryginał.
: 21 stycznia 2008, 22:06
autor: Qucor
Czyli co

Jak zamontuję do swojego 1.7 te z GTE to autko pójdzie w dół
Proszę upewnijcie mnie bo się wacham chcę niżej i w sumie 1,5 cm wystarczy

a i twardziej będzie i sztywniej... dobrze
Tylko czy to pewne

: 21 stycznia 2008, 23:46
autor: lodoo
z tego co wiem od kabara i wasQ te z gte/gttph1 sa nieco nizsze niz standardowe i troche twardsze, ale napewno mieksze od "tuningowych" jamexow, platimexow, omp itd....
ale musze tu zaznaczyc, ze na obnizenie moga miec wplyw amortyzatory z GTE/GTTph1 - poprostu moga miec nizej talerze pod sprezyny, a same w sobie sprezyny moga byc identyczne...
ja wiem ze przekladajac cale kolumny makpersona z gte/gtt bedzie napewno troche nizej niz seryjnie...
: 22 stycznia 2008, 10:08
autor: żuwik
Jestem tego samego zdania.
Żeby mieć 100% pewności bedąc w robocie zobaczę co na to dialogys. Na dobrą sprawę zauważyłem też, że tylna belka GTT jest wyżej niż w każdym campusie (i pozostałych standardowych też

) - nie widać tego przez nakładki. To może powodować wrażenie, że przód jest niżej. Ale wydaje mi się, że w amorze jest różnica wysokości.
To temat przypominający dyskusję o czterech różnych zwrotnicach w r5. Wszyscy byli pewni że są różne.
Teraz w 21 przekonuję się, że zawieszenie wcale nie musi być twarde jak skała żeby dobrze trzymać auto. Najważniejsze są dobre opony. Pamiętam przesiadkę ze 155 na 185 w r5 - przepaść. Więc zwykłe sprężyny w GTT/GTE wcale mnie nie zdziwią

Ale jak piszę - sprawdzę w robocie.
: 22 stycznia 2008, 10:40
autor: lodoo
z tego co widac na kartce ponmizej wynika, ze GTT/GTE ma dupe nizej o okolo 30mm w stosunku do zwyklych R5....
przod podobnie...

: 22 stycznia 2008, 11:01
autor: żuwik
Albo z moją belką było coś nie halo, albo różni się punkt mocowania drążka (H5)
Przód faktycznie różnica jest.
: 22 stycznia 2008, 19:20
autor: kuba
a ja wam powiem że do campusa wsadziłem całe mc persony z gtt 1 i wcale nie jest nizej jest nieco twardziej ale niżej moze o jakieś 1cm prześwit w gte\gtt jest podobny do campusa tylko tego tak nie widac przez nakładki
: 22 stycznia 2008, 21:30
autor: lodoo
no tez mi sie tak wydawalo jak widzialem R5 wasqua kiedys na borkach... ze jest wlasnie minimalnie nizej...
no coz - jak jest naprawde cholera wie - papierki papierkami a rzeczywistosc rzeczywistoscia....
: 22 stycznia 2008, 23:49
autor: -=wasq=-
u mnie byla "rzezba" jak kupilem fure to przod byl twardy i wysoko stala
jak kupilem sport springi taka byla roznica miedzy nimi a moimi springami
pozniej springi dalem arkowi do rajdowki a od niego dostalem cale kpl mcpersony z GTE i auto stalo na takiej samej wysokosci jak na obnizonych springach
