Strona 1 z 3

Z 1.4 T na 1.7 Pełny wtrysk

: 17 stycznia 2008, 12:02
autor: GTT
Witam poszedł mi motor turbo chce zalozyc 1.7 na wielopunkcie co trzeba zmienic. Co zostanie a co trzeba dac jesli duzo przerubek to ogloszenie na sprzedaz dalej aktualne. Z gory za info dzieki

: 17 stycznia 2008, 12:19
autor: lodoo
nic ie trzeba przerabiac... jak masz silnik z poduszkami i z wiazka i z kompem to poprostu przekladasz i podpinasz kostki...

skrzynia zostaje, kolo zamachowe i sprzeglo musisz chyba miec z 1,7... w skrzyni sie miesci - spoko ;-)

najwyzej jakies 2 - 3 kabelki trzeba bedize przerobic/dorobic

no i nie wiem jak z cisnieniem pompy paliwa... gtt chyba ma nizsze...

do kompa ze stacyjki trzeba zapodac STARTER SIGNAL - ale nie koniecznie, bez tego tez odpala :-D

: 17 stycznia 2008, 13:27
autor: GTT
no to nie duzo ale mam problem bo nie mam wiazki ma ktos moze. A i jeszcze jak jest z rozrusznikiem i alternatorem od gtt podejdzie do gte bo wydaje mi sie ze inny alternator jest co do rozrusznika nie jestem pewien. A co z poduszkami inne sa od silnika. I jeszcze jedno sprzeglo nie podejdzie od gtt do gte

: 17 stycznia 2008, 13:54
autor: lodoo
rozrusznik pasuje, poduszka prawa przednia nie pasuje, pozostale 2 sa do skrzyni przykrecone, wiec pasuja :-)

alternator nie pasuje - ma inne mocowania

sprzeglo nie wiem - wydaje mi sie ze nie, bo pewnie kolo zamchowe jest inne, ale na 100% nie wiem tego...

przydaloby sie zmienic rozrzad (latwiej przed wlozeniem silnika... ) i oczywiscie olej ;-)

a nie lepiej kupic jakis 1,4 na gazniku? odpada ci problem instalacji EL., pompy paliwa (jest przy silniku, a elektryczna wywalasz) poduszek alternatora......

: 17 stycznia 2008, 14:36
autor: GTT
no latwiej ale u mnie w okolicy nie ma same 1.7 na mono oraz na wielopunkcie

: 17 stycznia 2008, 15:43
autor: krulyk
Kilim teraz odpalił silnik na wielo na pompie z gtt i działa poduszka silnika jest taka sama we wszystkich super 5 łapa silnika prawy przód jest inna rozrusznik musi pasić przykręca się go przecie do skrzyni która zostaje w aucie

: 17 stycznia 2008, 15:56
autor: lodoo
no to odpada problem z pompa :-)

: 17 stycznia 2008, 19:13
autor: supermonster
ale co do sprzęgła to sam jestem ciekaw. Bo roi się na ebayu od sprzęgieł High Performance do GTT... może kiedyś będę chciał takie...

: 17 stycznia 2008, 20:39
autor: krulyk
nie wiem czy krysiun nie przymieżał docisku z 1.7 ale chyba nie pasi

: 17 stycznia 2008, 22:42
autor: kilimr5
pompa pailwa zostaje i skrzynia oraz rozrusznik
trzeba wiązke silnka , komputer cewke z modułem, wiązka deski jest prawie taka sama
alternator, chłodnice łape silnika z przodu i jeszcze pare gratów
zależy co masz z silnikiem
jak coś pisz na PW to podpowiem
dzięki pomocy klubowiczów 2 dzień jeżdże :)

: 18 stycznia 2008, 02:02
autor: -=wasq=-
supermonster pisze:ale co do sprzęgła to sam jestem ciekaw. Bo roi się na ebayu od sprzęgieł High Performance do GTT... może kiedyś będę chciał takie...
sprzeglo GTT pasi do f7p czyli 1,8 16V

tylko jednej sprawy nie rozumiem :P czesto te HIGH OERFOMANCE sa tansze niz orginal valeo :P

: 18 stycznia 2008, 08:58
autor: lodoo
a to ci niespodzianka... czy to znaczy ze na moje lagunowe kolo 215mm tez pasuje??

: 18 stycznia 2008, 15:46
autor: supermonster
a tak w ogóle co do tematu - wreszcie ktoś oprócz Wasq-a i mnie zrozumiał że wolnossący jest lepszy niż GTT :-)

: 18 stycznia 2008, 16:02
autor: lodoo
nie jest lepszy... :-D hehehhe
nie znasz widocznie wszystkich planow wasq'a ;-)

: 18 stycznia 2008, 17:23
autor: supermonster
jak on to uturbi to ja się wypisuję z klubu...