Strona 1 z 1

czy serwo w GTX poradzi sobie z dwutłoczkowymi zacisakmi??

: 15 stycznia 2008, 23:38
autor: kkrasnall
jak w temacie, czy będą jakieś problemy?? typu za małe ćiśnienie i takie tam??

: 16 stycznia 2008, 11:14
autor: lodoo
moim zdaniem nie i raczej nie ma to znaczenia...

a co szykujesz jakis mod hamowania?? :-D

: 16 stycznia 2008, 19:46
autor: kkrasnall
coś będe babrał bo mam za grosz zaciski z peugota 205 gti i myśle że można spróbować. a i tak po przekładce silnika przydały by się mocenijsze hamulce :mrgreen:

: 16 stycznia 2008, 22:02
autor: supermonster
kkrasnall pisze:po przekładce silnika przydały by się mocenijsze hamulce
ee, no co Ty?? Kto hamuje ten przegrywa :-D

: 16 stycznia 2008, 22:10
autor: kkrasnall
też nie lubie hamować, ale czasem trzeba ;-)

: 16 stycznia 2008, 23:39
autor: -=wasq=-
hmm p205 gti dwutloczkowe ??? pierwsze slysze

: 22 stycznia 2008, 23:56
autor: kkrasnall
-=wasq=-, racja, mea kulpa, wczoraj ściągłem tego peugota i fakt jest jednotłoczkowy zacisk. jakby ktoś chciał jakieś gadzety z P205Gti to piszcie.

: 23 stycznia 2008, 00:00
autor: -=wasq=-
jak masz tarcze z tylu to w dziale kupie jet klient na zaciski chyba sa takie same :D

: 23 stycznia 2008, 00:04
autor: żuwik
TYLNE ZACISKI do kolegi "renata" zaklepuję dla niego :)

: 23 stycznia 2008, 00:15
autor: kkrasnall
powoli muszę sobie zanotować :mrgreen: jutro go rozbieram na części pierwsze to się odezwe :-D

: 23 stycznia 2008, 00:22
autor: żuwik
W razie wątpliwości my z prezesem o tej samej osobie mówimy ;) I tych samych zaciskach ;)

: 23 stycznia 2008, 00:29
autor: kkrasnall
heh do dupy, bęben jest z tyłu, właśnie popatrzyłem na zdjęcie :-/