Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

czy serwo w GTX poradzi sobie z dwutłoczkowymi zacisakmi??

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
kkrasnall
Posty: 567
Rejestracja: 7 lutego 2010, 14:48
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Kontakt:

czy serwo w GTX poradzi sobie z dwutłoczkowymi zacisakmi??

Post autor: kkrasnall »

jak w temacie, czy będą jakieś problemy?? typu za małe ćiśnienie i takie tam??
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

moim zdaniem nie i raczej nie ma to znaczenia...

a co szykujesz jakis mod hamowania?? :-D
Awatar użytkownika
kkrasnall
Posty: 567
Rejestracja: 7 lutego 2010, 14:48
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Kontakt:

Post autor: kkrasnall »

coś będe babrał bo mam za grosz zaciski z peugota 205 gti i myśle że można spróbować. a i tak po przekładce silnika przydały by się mocenijsze hamulce :mrgreen:
supermonster

Post autor: supermonster »

kkrasnall pisze:po przekładce silnika przydały by się mocenijsze hamulce
ee, no co Ty?? Kto hamuje ten przegrywa :-D
Awatar użytkownika
kkrasnall
Posty: 567
Rejestracja: 7 lutego 2010, 14:48
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Kontakt:

Post autor: kkrasnall »

też nie lubie hamować, ale czasem trzeba ;-)
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

hmm p205 gti dwutloczkowe ??? pierwsze slysze
Awatar użytkownika
kkrasnall
Posty: 567
Rejestracja: 7 lutego 2010, 14:48
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Kontakt:

Post autor: kkrasnall »

-=wasq=-, racja, mea kulpa, wczoraj ściągłem tego peugota i fakt jest jednotłoczkowy zacisk. jakby ktoś chciał jakieś gadzety z P205Gti to piszcie.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

jak masz tarcze z tylu to w dziale kupie jet klient na zaciski chyba sa takie same :D
żuwik

Post autor: żuwik »

TYLNE ZACISKI do kolegi "renata" zaklepuję dla niego :)
Awatar użytkownika
kkrasnall
Posty: 567
Rejestracja: 7 lutego 2010, 14:48
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Kontakt:

Post autor: kkrasnall »

powoli muszę sobie zanotować :mrgreen: jutro go rozbieram na części pierwsze to się odezwe :-D
żuwik

Post autor: żuwik »

W razie wątpliwości my z prezesem o tej samej osobie mówimy ;) I tych samych zaciskach ;)
Awatar użytkownika
kkrasnall
Posty: 567
Rejestracja: 7 lutego 2010, 14:48
Lokalizacja: Kraków
Gender:
Kontakt:

Post autor: kkrasnall »

heh do dupy, bęben jest z tyłu, właśnie popatrzyłem na zdjęcie :-/
ODPOWIEDZ