Strona 1 z 6

problemy z gazem ?? w miare możliwości pomogę

: 3 stycznia 2008, 12:22
autor: murczas99
Witam
Tak jak w temacie pomagam w problemach z gazem w aucie
macie problem piszcie
chętnie pomoge wmiare moich możliwości

: 3 stycznia 2008, 15:43
autor: lodoo
ja chetnie o cos spytam...

wiem ze da sie przerobic reduktor (parownik) od silnika wolnossacego tak, aby pracowal z silnikiem turbo... trzeba jakas rurke wstawic i podlacazsyc drugi wezyk :-D z kompensacja cisnienia czy cos takiego...

mozesz to dokladniej opisac ??

: 3 stycznia 2008, 16:23
autor: wsmpw
lub powiedz mi z czego jest wykonana membrana w reduktorze i jak powinno sie dobrze go wyregulować?..

: 3 stycznia 2008, 17:37
autor: murczas99
w obu przypadkach musze sie zapytac jakiej jest fimy reduktor bo w niekturych jest albo nie ma takiej mozliwosci przelozyc z wolnossacego do silnika z turbo membrny sa gumowe zreguly wzmacniae takimi krazkami z metalu i kazdy reduktor reguluje sie inna srubka musze znac firme i model np brc eco

: 4 stycznia 2008, 09:38
autor: lodoo
nie wiem jaki mam - nie pamietam :-D ale wybadam i dam znac... jest to reduktor taki z gaznikowca ze "ssaniem" - czyli dodatkowym elektromagnesem z boku.... do tego jest 1 srubka reguacyjna i jedno wejscie na podcisnienie
jakis dobry bo mam go od 2003 i tylko oraz wymienilem filterek gazu i dizala bez zarzutu!! a nie czekam az silni ksie rozgrzeje jak przelaczam na gaz... jak mialem 1,4 to caly rok odpalalem na gazie czy zima czy lato... w 1,7 odpalam na paliwie czekam z 10-20 sekund i przechodze na gaz


a czy w przypadku blosa nie byloby dobrze otworzyc to ssania na stale?? bo srubke od wolnych obrotow w reduktorze mam wykrecona na max tak jak kaze instrukcja blosa...

: 4 stycznia 2008, 14:05
autor: gufner
Troszke sie tu wtrace, bo zaczal sie temat gazu :-) Ile kosztuje instalacja do 1.4 GTTurbo? Jak ta sprawa wyglada przy tych silnikach?

: 4 stycznia 2008, 14:14
autor: lodoo
zwykla instalka pod gaznik ale reduktor do turbo a nie zwykly, lub zwykly ktory mozna przerobic - o co wlasnie pytam :-D i najlepiej BLOS :-D do tego jakis miernik AFR by sie przydal... chocby taki najprostszy... co by nie jezdzic na ubogiej... albo dobra regulacja na analizatorze i potem czesta kontrola czy jest ok :-)

trzebaby popytac kureckiego - on mial LPG w GTT i w 2.0T
kali tez ma LPG w GTT...

: 4 stycznia 2008, 14:21
autor: gufner
No dobra, i tak nic nie kumam hehe. ILE?

: 4 stycznia 2008, 14:37
autor: Qucor
Lodoo pisze:kali tez ma LPG w GTT...
Kali nie ma... miał tylko butle od Gaza ale nie było podłączone ;-)

Przynajmniej na Miedziance :-D nie wiem jak teraz...

: 4 stycznia 2008, 19:10
autor: murczas99
[glow=blue]lodoo[/glow] słuchaj
wystarczy podcisnienie wziąć przed turbiną i masz reduktor do turbo a co do blosa powinno wystarczyć wykręcenie srubki do regulacji nie powinna być za uboga jak dobrze wyregulujesz na blosie tylko na jakimś urządzonku lepiej a nie na analizatorze bo na analizatorze mozesz regulować zeby przejść dobrze przegląd a nie zeby dobrze chodził .

: 4 stycznia 2008, 19:26
autor: wsmpw
reduktor emme gas me coś tam........

: 4 stycznia 2008, 19:38
autor: murczas99
gufner pisze:Troszke sie tu wtrace, bo zaczal sie temat gazu :-) Ile kosztuje instalacja do 1.4 GTTurbo? Jak ta sprawa wyglada przy tych silnikach?
powiem tak ja osobiscie załozył bym do tego instalacje
(jezeli to gaźnik) centralka stag2-g
zbiornik stako
a cała reszta brc (nielicząc przewodów itd.) elektrozawór,wielozawór,zawór tankowania i reduktor (eco) koszt to około 1300-1400zł
(jezeli to wtrysk jedno punktowy) to brc blitz wszytko to samo tylko dochodzi komputer sterujący i centralka jest inna koszt około 1700-1900zł
koszty są odemnie z zakładu (pracuje w renomowanym zakładzie) ceny wachają się bo zaley od pary rzeczy np wielkość i rodzaj zbiornika itp.

: 4 stycznia 2008, 20:10
autor: gufner
Dzieki za info, musze dowiedziec sie jak to wyglada u mnie w Lodzi. 1400 to jeszcze jakos przełkne, a pozniej sie zaoszczedzi mam nadzieje. Mam na gazniku wiec milo slyszec ze taniej jest :-) Dzieki za info raz jeszcze.

: 4 stycznia 2008, 20:48
autor: wsmpw
słuchaj mam pytanie jeszcze jedno czy da sie zrobić homologacje tzn przedłużenie daty ważności butli i co wymagaja na stacji diagnostycznej żeby wydali papier żeby wstęplować w dowód rejestracyjny??

: 5 stycznia 2008, 00:53
autor: murczas99
wsmpw pisze:słuchaj mam pytanie jeszcze jedno czy da sie zrobić homologacje tzn przedłużenie daty ważności butli i co wymagaja na stacji diagnostycznej żeby wydali papier żeby wstęplować w dowód rejestracyjny??
o ile dobrze pamiętam (bo tym zajmuje się u nas szef) to do wklepanie w dowód potebne są :homologacja ,faktura (wystawiane przez zakład montujący na firme bądz osobę prywatną),atest zbiornika i niepolecał bym przedłuzania atestu to (o ile dobrze się orjętuje bo co do atestu nie jestem pewien) kosztuje to niewiele mniej od nowej butli więcej trwa i dostaje się ją na 1,2,3 max 4 a mozna nie dostać wcale niestety .