Strona 1 z 6
problemy z gazem ?? w miare możliwości pomogę
: 3 stycznia 2008, 12:22
autor: murczas99
Witam
Tak jak w temacie pomagam w problemach z gazem w aucie
macie problem piszcie
chętnie pomoge wmiare moich możliwości
: 3 stycznia 2008, 15:43
autor: lodoo
ja chetnie o cos spytam...
wiem ze da sie przerobic reduktor (parownik) od silnika wolnossacego tak, aby pracowal z silnikiem turbo... trzeba jakas rurke wstawic i podlacazsyc drugi wezyk

z kompensacja cisnienia czy cos takiego...
mozesz to dokladniej opisac

: 3 stycznia 2008, 16:23
autor: wsmpw
lub powiedz mi z czego jest wykonana membrana w reduktorze i jak powinno sie dobrze go wyregulować?..
: 3 stycznia 2008, 17:37
autor: murczas99
w obu przypadkach musze sie zapytac jakiej jest fimy reduktor bo w niekturych jest albo nie ma takiej mozliwosci przelozyc z wolnossacego do silnika z turbo membrny sa gumowe zreguly wzmacniae takimi krazkami z metalu i kazdy reduktor reguluje sie inna srubka musze znac firme i model np brc eco
: 4 stycznia 2008, 09:38
autor: lodoo
nie wiem jaki mam - nie pamietam

ale wybadam i dam znac... jest to reduktor taki z gaznikowca ze "ssaniem" - czyli dodatkowym elektromagnesem z boku.... do tego jest 1 srubka reguacyjna i jedno wejscie na podcisnienie
jakis dobry bo mam go od 2003 i tylko oraz wymienilem filterek gazu i dizala bez zarzutu!! a nie czekam az silni ksie rozgrzeje jak przelaczam na gaz... jak mialem 1,4 to caly rok odpalalem na gazie czy zima czy lato... w 1,7 odpalam na paliwie czekam z 10-20 sekund i przechodze na gaz
a czy w przypadku blosa nie byloby dobrze otworzyc to ssania na stale?? bo srubke od wolnych obrotow w reduktorze mam wykrecona na max tak jak kaze instrukcja blosa...
: 4 stycznia 2008, 14:05
autor: gufner
Troszke sie tu wtrace, bo zaczal sie temat gazu

Ile kosztuje instalacja do 1.4 GTTurbo? Jak ta sprawa wyglada przy tych silnikach?
: 4 stycznia 2008, 14:14
autor: lodoo
zwykla instalka pod gaznik ale reduktor do turbo a nie zwykly, lub zwykly ktory mozna przerobic - o co wlasnie pytam

i najlepiej BLOS

do tego jakis miernik AFR by sie przydal... chocby taki najprostszy... co by nie jezdzic na ubogiej... albo dobra regulacja na analizatorze i potem czesta kontrola czy jest ok
trzebaby popytac kureckiego - on mial LPG w GTT i w 2.0T
kali tez ma LPG w GTT...
: 4 stycznia 2008, 14:21
autor: gufner
No dobra, i tak nic nie kumam hehe. ILE?
: 4 stycznia 2008, 14:37
autor: Qucor
Lodoo pisze:kali tez ma LPG w GTT...
Kali nie ma... miał tylko butle od Gaza ale nie było podłączone
Przynajmniej na Miedziance

nie wiem jak teraz...
: 4 stycznia 2008, 19:10
autor: murczas99
[glow=blue]lodoo[/glow] słuchaj
wystarczy podcisnienie wziąć przed turbiną i masz reduktor do turbo a co do blosa powinno wystarczyć wykręcenie srubki do regulacji nie powinna być za uboga jak dobrze wyregulujesz na blosie tylko na jakimś urządzonku lepiej a nie na analizatorze bo na analizatorze mozesz regulować zeby przejść dobrze przegląd a nie zeby dobrze chodził .
: 4 stycznia 2008, 19:26
autor: wsmpw
reduktor emme gas me coś tam........
: 4 stycznia 2008, 19:38
autor: murczas99
gufner pisze:Troszke sie tu wtrace, bo zaczal sie temat gazu

Ile kosztuje instalacja do 1.4 GTTurbo? Jak ta sprawa wyglada przy tych silnikach?
powiem tak ja osobiscie załozył bym do tego instalacje
(jezeli to gaźnik) centralka stag2-g
zbiornik stako
a cała reszta brc (nielicząc przewodów itd.) elektrozawór,wielozawór,zawór tankowania i reduktor (eco) koszt to około 1300-1400zł
(jezeli to wtrysk jedno punktowy) to brc blitz wszytko to samo tylko dochodzi komputer sterujący i centralka jest inna koszt około 1700-1900zł
koszty są odemnie z zakładu (pracuje w renomowanym zakładzie) ceny wachają się bo zaley od pary rzeczy np wielkość i rodzaj zbiornika itp.
: 4 stycznia 2008, 20:10
autor: gufner
Dzieki za info, musze dowiedziec sie jak to wyglada u mnie w Lodzi. 1400 to jeszcze jakos przełkne, a pozniej sie zaoszczedzi mam nadzieje. Mam na gazniku wiec milo slyszec ze taniej jest

Dzieki za info raz jeszcze.
: 4 stycznia 2008, 20:48
autor: wsmpw
słuchaj mam pytanie jeszcze jedno czy da sie zrobić homologacje tzn przedłużenie daty ważności butli i co wymagaja na stacji diagnostycznej żeby wydali papier żeby wstęplować w dowód rejestracyjny??
: 5 stycznia 2008, 00:53
autor: murczas99
wsmpw pisze:słuchaj mam pytanie jeszcze jedno czy da sie zrobić homologacje tzn przedłużenie daty ważności butli i co wymagaja na stacji diagnostycznej żeby wydali papier żeby wstęplować w dowód rejestracyjny??
o ile dobrze pamiętam (bo tym zajmuje się u nas szef) to do wklepanie w dowód potebne są :homologacja ,faktura (wystawiane przez zakład montujący na firme bądz osobę prywatną),atest zbiornika i niepolecał bym przedłuzania atestu to (o ile dobrze się orjętuje bo co do atestu nie jestem pewien) kosztuje to niewiele mniej od nowej butli więcej trwa i dostaje się ją na 1,2,3 max 4 a mozna nie dostać wcale niestety .