Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problemy z gazem ?? w miare możliwości pomogę

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

murczas99

problemy z gazem ?? w miare możliwości pomogę

Post autor: murczas99 »

Witam
Tak jak w temacie pomagam w problemach z gazem w aucie
macie problem piszcie
chętnie pomoge wmiare moich możliwości
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja chetnie o cos spytam...

wiem ze da sie przerobic reduktor (parownik) od silnika wolnossacego tak, aby pracowal z silnikiem turbo... trzeba jakas rurke wstawic i podlacazsyc drugi wezyk :-D z kompensacja cisnienia czy cos takiego...

mozesz to dokladniej opisac ??
wsmpw

Post autor: wsmpw »

lub powiedz mi z czego jest wykonana membrana w reduktorze i jak powinno sie dobrze go wyregulować?..
murczas99

Post autor: murczas99 »

w obu przypadkach musze sie zapytac jakiej jest fimy reduktor bo w niekturych jest albo nie ma takiej mozliwosci przelozyc z wolnossacego do silnika z turbo membrny sa gumowe zreguly wzmacniae takimi krazkami z metalu i kazdy reduktor reguluje sie inna srubka musze znac firme i model np brc eco
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie wiem jaki mam - nie pamietam :-D ale wybadam i dam znac... jest to reduktor taki z gaznikowca ze "ssaniem" - czyli dodatkowym elektromagnesem z boku.... do tego jest 1 srubka reguacyjna i jedno wejscie na podcisnienie
jakis dobry bo mam go od 2003 i tylko oraz wymienilem filterek gazu i dizala bez zarzutu!! a nie czekam az silni ksie rozgrzeje jak przelaczam na gaz... jak mialem 1,4 to caly rok odpalalem na gazie czy zima czy lato... w 1,7 odpalam na paliwie czekam z 10-20 sekund i przechodze na gaz


a czy w przypadku blosa nie byloby dobrze otworzyc to ssania na stale?? bo srubke od wolnych obrotow w reduktorze mam wykrecona na max tak jak kaze instrukcja blosa...
gufner

Post autor: gufner »

Troszke sie tu wtrace, bo zaczal sie temat gazu :-) Ile kosztuje instalacja do 1.4 GTTurbo? Jak ta sprawa wyglada przy tych silnikach?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zwykla instalka pod gaznik ale reduktor do turbo a nie zwykly, lub zwykly ktory mozna przerobic - o co wlasnie pytam :-D i najlepiej BLOS :-D do tego jakis miernik AFR by sie przydal... chocby taki najprostszy... co by nie jezdzic na ubogiej... albo dobra regulacja na analizatorze i potem czesta kontrola czy jest ok :-)

trzebaby popytac kureckiego - on mial LPG w GTT i w 2.0T
kali tez ma LPG w GTT...
gufner

Post autor: gufner »

No dobra, i tak nic nie kumam hehe. ILE?
Qucor

Post autor: Qucor »

Lodoo pisze:kali tez ma LPG w GTT...
Kali nie ma... miał tylko butle od Gaza ale nie było podłączone ;-)

Przynajmniej na Miedziance :-D nie wiem jak teraz...
murczas99

Post autor: murczas99 »

[glow=blue]lodoo[/glow] słuchaj
wystarczy podcisnienie wziąć przed turbiną i masz reduktor do turbo a co do blosa powinno wystarczyć wykręcenie srubki do regulacji nie powinna być za uboga jak dobrze wyregulujesz na blosie tylko na jakimś urządzonku lepiej a nie na analizatorze bo na analizatorze mozesz regulować zeby przejść dobrze przegląd a nie zeby dobrze chodził .
wsmpw

Post autor: wsmpw »

reduktor emme gas me coś tam........
murczas99

Post autor: murczas99 »

gufner pisze:Troszke sie tu wtrace, bo zaczal sie temat gazu :-) Ile kosztuje instalacja do 1.4 GTTurbo? Jak ta sprawa wyglada przy tych silnikach?
powiem tak ja osobiscie załozył bym do tego instalacje
(jezeli to gaźnik) centralka stag2-g
zbiornik stako
a cała reszta brc (nielicząc przewodów itd.) elektrozawór,wielozawór,zawór tankowania i reduktor (eco) koszt to około 1300-1400zł
(jezeli to wtrysk jedno punktowy) to brc blitz wszytko to samo tylko dochodzi komputer sterujący i centralka jest inna koszt około 1700-1900zł
koszty są odemnie z zakładu (pracuje w renomowanym zakładzie) ceny wachają się bo zaley od pary rzeczy np wielkość i rodzaj zbiornika itp.
gufner

Post autor: gufner »

Dzieki za info, musze dowiedziec sie jak to wyglada u mnie w Lodzi. 1400 to jeszcze jakos przełkne, a pozniej sie zaoszczedzi mam nadzieje. Mam na gazniku wiec milo slyszec ze taniej jest :-) Dzieki za info raz jeszcze.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

słuchaj mam pytanie jeszcze jedno czy da sie zrobić homologacje tzn przedłużenie daty ważności butli i co wymagaja na stacji diagnostycznej żeby wydali papier żeby wstęplować w dowód rejestracyjny??
murczas99

Post autor: murczas99 »

wsmpw pisze:słuchaj mam pytanie jeszcze jedno czy da sie zrobić homologacje tzn przedłużenie daty ważności butli i co wymagaja na stacji diagnostycznej żeby wydali papier żeby wstęplować w dowód rejestracyjny??
o ile dobrze pamiętam (bo tym zajmuje się u nas szef) to do wklepanie w dowód potebne są :homologacja ,faktura (wystawiane przez zakład montujący na firme bądz osobę prywatną),atest zbiornika i niepolecał bym przedłuzania atestu to (o ile dobrze się orjętuje bo co do atestu nie jestem pewien) kosztuje to niewiele mniej od nowej butli więcej trwa i dostaje się ją na 1,2,3 max 4 a mozna nie dostać wcale niestety .
ODPOWIEDZ