Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
problemy z gazem ?? w miare możliwości pomogę
Moderator: Moderatorzy
problemy z gazem ?? w miare możliwości pomogę
Witam
Tak jak w temacie pomagam w problemach z gazem w aucie
macie problem piszcie
chętnie pomoge wmiare moich możliwości
Tak jak w temacie pomagam w problemach z gazem w aucie
macie problem piszcie
chętnie pomoge wmiare moich możliwości
nie wiem jaki mam - nie pamietam
ale wybadam i dam znac... jest to reduktor taki z gaznikowca ze "ssaniem" - czyli dodatkowym elektromagnesem z boku.... do tego jest 1 srubka reguacyjna i jedno wejscie na podcisnienie
jakis dobry bo mam go od 2003 i tylko oraz wymienilem filterek gazu i dizala bez zarzutu!! a nie czekam az silni ksie rozgrzeje jak przelaczam na gaz... jak mialem 1,4 to caly rok odpalalem na gazie czy zima czy lato... w 1,7 odpalam na paliwie czekam z 10-20 sekund i przechodze na gaz
a czy w przypadku blosa nie byloby dobrze otworzyc to ssania na stale?? bo srubke od wolnych obrotow w reduktorze mam wykrecona na max tak jak kaze instrukcja blosa...

jakis dobry bo mam go od 2003 i tylko oraz wymienilem filterek gazu i dizala bez zarzutu!! a nie czekam az silni ksie rozgrzeje jak przelaczam na gaz... jak mialem 1,4 to caly rok odpalalem na gazie czy zima czy lato... w 1,7 odpalam na paliwie czekam z 10-20 sekund i przechodze na gaz
a czy w przypadku blosa nie byloby dobrze otworzyc to ssania na stale?? bo srubke od wolnych obrotow w reduktorze mam wykrecona na max tak jak kaze instrukcja blosa...
zwykla instalka pod gaznik ale reduktor do turbo a nie zwykly, lub zwykly ktory mozna przerobic - o co wlasnie pytam
i najlepiej BLOS
do tego jakis miernik AFR by sie przydal... chocby taki najprostszy... co by nie jezdzic na ubogiej... albo dobra regulacja na analizatorze i potem czesta kontrola czy jest ok 
trzebaby popytac kureckiego - on mial LPG w GTT i w 2.0T
kali tez ma LPG w GTT...



trzebaby popytac kureckiego - on mial LPG w GTT i w 2.0T
kali tez ma LPG w GTT...
[glow=blue]lodoo[/glow] słuchaj
wystarczy podcisnienie wziąć przed turbiną i masz reduktor do turbo a co do blosa powinno wystarczyć wykręcenie srubki do regulacji nie powinna być za uboga jak dobrze wyregulujesz na blosie tylko na jakimś urządzonku lepiej a nie na analizatorze bo na analizatorze mozesz regulować zeby przejść dobrze przegląd a nie zeby dobrze chodził .
wystarczy podcisnienie wziąć przed turbiną i masz reduktor do turbo a co do blosa powinno wystarczyć wykręcenie srubki do regulacji nie powinna być za uboga jak dobrze wyregulujesz na blosie tylko na jakimś urządzonku lepiej a nie na analizatorze bo na analizatorze mozesz regulować zeby przejść dobrze przegląd a nie zeby dobrze chodził .
powiem tak ja osobiscie załozył bym do tego instalacjegufner pisze:Troszke sie tu wtrace, bo zaczal sie temat gazuIle kosztuje instalacja do 1.4 GTTurbo? Jak ta sprawa wyglada przy tych silnikach?
(jezeli to gaźnik) centralka stag2-g
zbiornik stako
a cała reszta brc (nielicząc przewodów itd.) elektrozawór,wielozawór,zawór tankowania i reduktor (eco) koszt to około 1300-1400zł
(jezeli to wtrysk jedno punktowy) to brc blitz wszytko to samo tylko dochodzi komputer sterujący i centralka jest inna koszt około 1700-1900zł
koszty są odemnie z zakładu (pracuje w renomowanym zakładzie) ceny wachają się bo zaley od pary rzeczy np wielkość i rodzaj zbiornika itp.
o ile dobrze pamiętam (bo tym zajmuje się u nas szef) to do wklepanie w dowód potebne są :homologacja ,faktura (wystawiane przez zakład montujący na firme bądz osobę prywatną),atest zbiornika i niepolecał bym przedłuzania atestu to (o ile dobrze się orjętuje bo co do atestu nie jestem pewien) kosztuje to niewiele mniej od nowej butli więcej trwa i dostaje się ją na 1,2,3 max 4 a mozna nie dostać wcale niestety .wsmpw pisze:słuchaj mam pytanie jeszcze jedno czy da sie zrobić homologacje tzn przedłużenie daty ważności butli i co wymagaja na stacji diagnostycznej żeby wydali papier żeby wstęplować w dowód rejestracyjny??