Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

pompka paliwa 1,4

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

pompka paliwa 1,4

Post autor: 76stitch »

kupiłem pomke paliwa mechaniczną do reni i ztego co mi powiedzieli w sklepie że są różne długości ciegła które wchodzi do silnika, powiedzcie mi jak by było zadługie to można zakombinowac tak żeby dołożyć dystans dodatkowy lub dodatkowa uszczelkę tak żeby to wyeliminować, czy szukać od razu innej pomki
Ostatnio zmieniony 3 stycznia 2008, 09:47 przez 76stitch, łącznie zmieniany 1 raz.
żuwik

Post autor: żuwik »

Kombinacje mogą zmienić skok itp. Nie słyszałem nic o różnych długościach.
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

tak pytam bo do końca sam niewiem a w sklepie sprzedawała kobitka i może do końca się niezna ;-) ale pytałem żeby była do silnika 1.4
żuwik

Post autor: żuwik »

To już Ty sobie odpowiedz na pytanie co masz za pompkę 8) W razie czegoś poratuje wasq
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

na opakowaniu pisało do reno TL, GTR, a mam jeszcze jedno pytanie silikon lepiej uzyć ten czerwony do silników czy moze być przeźroczysty ogólnego zastosowania.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

1) stosujesz pompke taka jak masz w aucie czyli wyciagasz stara i nie wierze ze w dobie komorek nie masz komorki nawet z najslabszym aparatem pstrykasz foto i juz wiesz co szukasz

2) zadnego silikonu w opakowaniu powinna byc uszczelka a jak juz musisz dac to czerwony tylko dobrze wyczyscic miejsce pod uszczelke
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

z wygladu zewnetrznego tą co kupiłem wyglada identycznie uszczelkę mam w komplecie a co do silikonu jak coś kupie czerwony, dzieki za poradę.
Sharky
Posty: 53
Rejestracja: 11 marca 2010, 20:11
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: Sharky »

też poleciała mi pompka tylko że mam pod gaźnik solexa gdzie powrót nadmiaru paliwa jest z pompki (moim zdaniem głupota). Znajomy mechanik powiedział mi ze mam silnik typu C czyli tak co był kiedyś w daci a że tata miał kiedyś dacie to odszukałem w komórce pompkę. :mrgreen: Ucieszony zamontowałem i co się okazało silnik chwile pracuje i zaraz gaśnie bo brakuje mu paliwa ;-( (w tym modelu pompki można ręcznie pod pompować paliwko :mrgreen: ) porównałem trzpienie są tej samej długości po za kątem ścięcia trzpienia na końcu. niestety czekam aż pieniążki przyjdą i muszę kupić nową pompeczke ;-(
Ostatnio zmieniony 3 stycznia 2008, 09:47 przez Sharky, łącznie zmieniany 1 raz.
ach kochana ruda.... :/
wsmpw

Post autor: wsmpw »

czyli może masz zaworek albo membranke zwaloną....
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

pompa paliwa musi być zalana paliwem jak jest odłączona- z tego co mi się wydaje..
a ta twoja sobie leżała naście lat w szopie i może już wyzionęła ducha 8-)

inaczej d u p a zimna ;-)
Sharky
Posty: 53
Rejestracja: 11 marca 2010, 20:11
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: Sharky »

jeśli chodzi o kompresje pompki jest ok, membrana jest ok nie ma żadnych dziur, przetarć itp... wystarczyło że była zalana olejem i nie sparciała ;-) jak się dowiedziałem jest jeszcze problem typu że na wale jest jakiś pierścień czy coś specjalne do pompki i to mogło się wytrzeć.
ach kochana ruda.... :/
kilimr5

Post autor: kilimr5 »

są 2 rodzaje pompek albo i więcej
to zależało od gaźnika 2 czy 1 gardzielowy do 1,4 czy 1,1
trzeba do sklepu iść ze starą pompką
może auto zalewać lub brakować paliwa
re5pect80

Post autor: re5pect80 »

zalewac to raczej nie bedzie bo nadmiar bedzie odprowadzany do zbiornika
Sharky
Posty: 53
Rejestracja: 11 marca 2010, 20:11
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: Sharky »

solex jedno gardzielowy odprowadzenie nadmiaru paliwa z pompki. Problem jest taki że brakuje paliwa. Mam nadzieje że w sobotę autko na nowo ruszy :->
ach kochana ruda.... :/
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

ja właśnie kupiłem pomke pod gaźnik do solexa 60zł 3 wyjscia załozyłem i jest git :-D a jeździłem wcześniej tylko na gazie
ODPOWIEDZ