Strona 1 z 1

obnizanie belki tylnej GTT/GTE

: 23 listopada 2007, 12:09
autor: lodoo
Prosze o wskazowki :-) belke zwykla obnizalem wiec luzik...
ale ta ma inna konstrukcje...

czy trzeba przestawic wszystkie 4 drazki czy tylko te 2 blizej srodka auta? a moze te 2 blizej tylu auta?

sa jakies haczyki?

oczywiscie jasna sprawa ze trzeba z obu stron o tyle samo...

jak jest z wciaganiem drazkow?? jak wiadomo sa one na wierzchu (srodkowe wielokliny) wiec pewnie niezle trzymaja... jakos je ostukac cz namoczyc czy co :-D

1 zabek jakie daje obnizenie karoserii wzgledem gleby?

JAKA JEST ODLEGLOSC MIEDZY OTWORAMI AMORTYZATORA JAK AUTO STOI NA GLEBIE - PRZED I PO OBNIZENU ??

pozdro

: 23 listopada 2007, 15:41
autor: żuwik
Brak własnych doświadczeń, ale za serisówką:

Wysokość nadwozia nierówna - wybić drążki skrętne i 1 stabilizujący, ustawić lub jechać po ząbkach, włożyć w najbliższym możliwym położeniu, włożyć skrętne i włala.

Wysokość nadwosia z obu stron taka sama, ale za wysoko/nisko - wyciągasz tylko skrętne i wkładasz po ustaleniu.

Tabelę ząbków i wysokości wkleję później, bo mam serwisówkę na innym kompie.

Wiem tylko, że do ustalenia serii GTE/GTT należy zamiast amora wstawić pręt 385mm.

: 23 listopada 2007, 19:43
autor: Maolat
standardowo lekko wybijasz drazkii o jeden zombek mialem tak ja i foggii jest ok .ino je mocno posmaruj itp w razie jak bedaziesz chcial zmienic wysokosc na nizej :P okolo 15minut roboty jak jest drowa belka (nie zardzewiale miejsce wieloklinu )

: 23 listopada 2007, 21:37
autor: lodoo
oki :-) dziek iza pomoc :-)
czyli tylko te 2...
a jak je wyciagac?? tak jak w zwyklej belce??

dodam ze wszystkie drazki sa "skretne" nie ma stabilizujacych... wystarczy popatrzec na ich konfiguracje i polaczenie ze soba...
w belce z gtt poprostu skrecaja sie 2 na raz zamiast 1 z jednej srony....
a stabilizatorem jest ta blacha oslaniajaca drazki...

takie jest moje zdanie po obejrzeniu i przemysleniu dizalania belki :-D

: 23 listopada 2007, 22:36
autor: żuwik
Nie. Dwa drążki są na osi ugięcia belki a dwa nie. Gdy belka dobija z obu stron równo, pracują tylko reakcyjne. Zauważ zasadniczą różnicę - wieloklin zewnętrzny reakcyjnych utwierdzony jest na płycie podłogowej, a stabilizujących w wahaczu.

Stabilizujące są poniekąd skrętne, poniekąd gnące.

: 23 listopada 2007, 22:46
autor: lodoo
hmmmm
no faktycznie - racja :-)
no teraz juz kumam - ten przyklad mi rozjasnil umysl - dzieki :-)