Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

obnizanie belki tylnej GTT/GTE

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

obnizanie belki tylnej GTT/GTE

Post autor: lodoo »

Prosze o wskazowki :-) belke zwykla obnizalem wiec luzik...
ale ta ma inna konstrukcje...

czy trzeba przestawic wszystkie 4 drazki czy tylko te 2 blizej srodka auta? a moze te 2 blizej tylu auta?

sa jakies haczyki?

oczywiscie jasna sprawa ze trzeba z obu stron o tyle samo...

jak jest z wciaganiem drazkow?? jak wiadomo sa one na wierzchu (srodkowe wielokliny) wiec pewnie niezle trzymaja... jakos je ostukac cz namoczyc czy co :-D

1 zabek jakie daje obnizenie karoserii wzgledem gleby?

JAKA JEST ODLEGLOSC MIEDZY OTWORAMI AMORTYZATORA JAK AUTO STOI NA GLEBIE - PRZED I PO OBNIZENU ??

pozdro
żuwik

Post autor: żuwik »

Brak własnych doświadczeń, ale za serisówką:

Wysokość nadwozia nierówna - wybić drążki skrętne i 1 stabilizujący, ustawić lub jechać po ząbkach, włożyć w najbliższym możliwym położeniu, włożyć skrętne i włala.

Wysokość nadwosia z obu stron taka sama, ale za wysoko/nisko - wyciągasz tylko skrętne i wkładasz po ustaleniu.

Tabelę ząbków i wysokości wkleję później, bo mam serwisówkę na innym kompie.

Wiem tylko, że do ustalenia serii GTE/GTT należy zamiast amora wstawić pręt 385mm.
Maolat

Post autor: Maolat »

standardowo lekko wybijasz drazkii o jeden zombek mialem tak ja i foggii jest ok .ino je mocno posmaruj itp w razie jak bedaziesz chcial zmienic wysokosc na nizej :P okolo 15minut roboty jak jest drowa belka (nie zardzewiale miejsce wieloklinu )
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

oki :-) dziek iza pomoc :-)
czyli tylko te 2...
a jak je wyciagac?? tak jak w zwyklej belce??

dodam ze wszystkie drazki sa "skretne" nie ma stabilizujacych... wystarczy popatrzec na ich konfiguracje i polaczenie ze soba...
w belce z gtt poprostu skrecaja sie 2 na raz zamiast 1 z jednej srony....
a stabilizatorem jest ta blacha oslaniajaca drazki...

takie jest moje zdanie po obejrzeniu i przemysleniu dizalania belki :-D
żuwik

Post autor: żuwik »

Nie. Dwa drążki są na osi ugięcia belki a dwa nie. Gdy belka dobija z obu stron równo, pracują tylko reakcyjne. Zauważ zasadniczą różnicę - wieloklin zewnętrzny reakcyjnych utwierdzony jest na płycie podłogowej, a stabilizujących w wahaczu.

Stabilizujące są poniekąd skrętne, poniekąd gnące.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

hmmmm
no faktycznie - racja :-)
no teraz juz kumam - ten przyklad mi rozjasnil umysl - dzieki :-)
ODPOWIEDZ