Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
obroty silnika na skrzyni jb4 lub jb5 przy 100km/h
Moderator: Moderatorzy
obroty silnika na skrzyni jb4 lub jb5 przy 100km/h
Interesują mnie obroty silnika na 4 biegu na skrzyni jb4 lub jb5 przy 100km/h.
Ma może ktoś obrotomierz z taką skrzynią i zrobił by test ?
Ma może ktoś obrotomierz z taką skrzynią i zrobił by test ?
Nie są. Tydzień kalibruję obrotomierz, bo jak pokazywał dobrze 2000 to górę ściemniał. Teraz przekłamuje dół (2200 zamiast 2000 a obrotomierzowy jałowy koło 1300) bo i tak nie jeźdżę na obrotomierz a na czucie, natomiast góra jest w miarę precyzyjna i pozwala dobrze zmieniać biegi. Dużo zależy od wyważenia obrotomierza, jak widać Renault bardzo się nie przyłożyło, ale nie ma tragedii.
Mam PDFa z przełożeniami i gotowy wzór w Excelu bo liczyłem sobie różnice w przełożeniach dwóch skrzynek, wystarczy wklepać inne dane i nawet wykresy mogę porobić
Mam PDFa z przełożeniami i gotowy wzór w Excelu bo liczyłem sobie różnice w przełożeniach dwóch skrzynek, wystarczy wklepać inne dane i nawet wykresy mogę porobić

Nom, ja moją też tak kręciłem i dumałem czemu lepiej idzie na trójce niż w okolicach pełnej mocy na dwójce. Zrobiłem tą tabelkę i teraz już wiem 
PS. Prędkościomierz też może mieć niedokładność, przy 100km/h dopuszczalne jest zawyżanie nawet do 10km/h. Zauważyłem, że R5 ma lekki błąd, ale skalibrowałem prędkościomierz tak, że przy 50 pokazuje niemal ideał, poniżej zaniża (co homologacyjnie jest niedopuszczalne), a powyżej zawyża takiego rzędu, że mając 100 obliczeniowo wychodzi koło 95, 96.

PS. Prędkościomierz też może mieć niedokładność, przy 100km/h dopuszczalne jest zawyżanie nawet do 10km/h. Zauważyłem, że R5 ma lekki błąd, ale skalibrowałem prędkościomierz tak, że przy 50 pokazuje niemal ideał, poniżej zaniża (co homologacyjnie jest niedopuszczalne), a powyżej zawyża takiego rzędu, że mając 100 obliczeniowo wychodzi koło 95, 96.
Ostatnio zmieniony 17 października 2007, 18:08 przez żuwik, łącznie zmieniany 1 raz.