Strona 1 z 3

Brak iskry w gte.

: 8 października 2007, 22:36
autor: kucu
Mam porblem.
A mianowicie pewnego razu zajechalem pod stacje i juz z niej nie odjechalem.
Pompa dziala, rozrusznik sie kreci a auo nie pali.
Po wstepnych ogledzinach dowiedzialem sie ze nie mam iskry, ale nie wiem co dalej.
Prad prawdopodobnie dochodzi jeszcze do cewki itp...
Nie wiem jak sie do tego zabrac, moze ktos cos doradzi? Albo moglby pomoc fizycznie?:)
Za wszelkie odp z gory thx!

ps.a jak nikt nie ma pomyslu, albo mu sie nie chce ugadac i pomoc to poleccie mi przynajmniej dobrego elektromechanika w Katowicach, ktory jest rowniez zaufany :)

: 8 października 2007, 22:47
autor: krysiun
Spróbuj oblukac czujnik połozenia wału lub napięcie na kostce do modułu i to na tyle co mogę podpowiedziec

: 8 października 2007, 23:29
autor: Rosic
A pierwsze co Ci napisałem jeszcze w shoutboxie - czujnik walu... miałem tak w Roverze, mamy tak U Beatki... tyle, że w roverze sie spierdzielił i trzeba było wymienić, a u Beatki wystarczy poruszać kostką od niego i już funga :D

: 8 października 2007, 23:37
autor: kucu
Ruszany i rozczepiany byl czujnik walu i nic nie dalo.
Nie wiem w jakis sposob moge go sprawdzic :->

: 9 października 2007, 00:25
autor: Rosic
Obawiam sie, że się nie da za bardzo. Powinien dawać sygnał jak kręcisz, ale nie wiem czy można go jakoś wybadać... proste - wymień czujnik, jak nie on to... ups 8-)

Najłatwiej poprosić kogoś z 1.7 żeby pożyczył na chwile :)

: 9 października 2007, 08:31
autor: żuwik
Czujnik reluktancyjny położenia wału można zdiagnozować przy użyciu oscyloskopu.


:P


Najlepiej się zapożyczyć albo wymontować i przeczyścić.

: 9 października 2007, 10:35
autor: kucu
Dzieki za porade :)
Jest ktos tu z Katowic z gte co by mnie mogl wspomoc i podjechac zeby podmienic i obadac ? ;>

: 9 października 2007, 16:43
autor: krysiun
Jesli to moduł to jak masz dostep do reni z 1.4 na monowtrysku to mozesz zamienic moduły na sprawdzenie

: 9 października 2007, 17:58
autor: renata
kup gtt :-P


joke :lol:

: 9 października 2007, 18:39
autor: krulyk
jak tak raz miałem w swojej zdechł modół zatargałem małpe o 2 w nocy na cholu do garazu założyłem 2 modół i działa potwierdzam modół w 1.4 na mono ma taki sam numer jak ten w gte cfaniaki z tych francuzów

: 9 października 2007, 21:57
autor: -=wasq=-
nic nie czytalem ale obstawiam od reki czujnik polzoenia walu :P

: 9 października 2007, 22:16
autor: kucu
To teraz mi pozostaje tylko znalesc kogos z Katowic kto moglby podjechac i mi porzycyc na chwil kilka, albo zakupic jak ma ktos niepotrzebny :)
Bede wdzieczny za kazda pomoc :)

: 10 października 2007, 12:57
autor: lodoo
wybadaj kabelki przy module...

obadaj kabelki w okolicach komputera - od przekaznikow

a czy obrotomierz pokazuje jakies obroty czy wskazowka drga?? - przy kreceniu??

jak tak to raczej nie czujnik... jak nie to tez obstawiam czujnik...

: 10 października 2007, 16:06
autor: qcnka
Obrotomiesz nie pokazuje nic jak się kręci. Jutro jeszcze raz sprawdzimy czy na 100 % sie nie rusza :-)
I teraz pytanie: Czy to na 100% jest czujnik położenia wału jeśli obrotomierz stoi w miejscu? Bo kurde kupić ten czujnik to nie problem ino, zeby potemnie wyszło ze niepotrzebnie ten czujnik kupilismy bo to coś innego :/

: 10 października 2007, 18:32
autor: -=wasq=-
jedziesz do sklepu ew dzwonisz aby podali opornosc czujnika

bierzesz do reki miernik ustawiasz na omy i mierzysz opornosc swojego

powinna byc taka sama jak nowego lub zblizona plus minu jakies 2-5 omow roznicy