Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Po co 2 zawory w GTT????

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Tomek24

Po co 2 zawory w GTT????

Post autor: Tomek24 »

Tak sie zastanawiam,jak przegladam www.ebay.co.uk to czasem widze r5 GTT z dwoma a nawet z trzema zaworami upustowymi,co za roznica miedzy 1 a 2 zaworami???
Awatar użytkownika
renata
Posty: 935
Rejestracja: 2 lipca 2007, 13:18
Lokalizacja: wlkp

Post autor: renata »

też mnie to ciekawi..
jeden zawór- pssyt
dwa zawory- pssyt pssyt
Tomek24

Post autor: Tomek24 »

HEHE,pewnie szybciej upuszcza cisnienie ale,czy coś po za tym????
supermonster

Post autor: supermonster »

jak Ci się jeden zawiesi to drugi psyttt...
GTT

Post autor: GTT »

no i pewnie głośniej jest :D
kuba

Post autor: kuba »

A mnie sie wydaje że są dwa lub trzy zawory po to bo 1 by niedał rady opuścic tego cisnienia widocznie takie jest doładowanie
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

zeby sie durny wesol pytal
zamykam
Zablokowany