Strona 1 z 2
Jaki ma byc oryginalny gaznik w GTT i jak wzmocnic silnik
: 27 września 2007, 22:49
autor: Tomek24
Witam,jaki powinien byc oryginalny gaznik w R5 GTT i co czy podejdzie mi inne turbo??tzn niemam turbiny oryginalnej ale mam inna i czy musze cos przerabiać??
: 27 września 2007, 22:56
autor: Arti
o ile się nie mylę to powinien być Solex 32 DIS, a turbo to Garrett T2
poczytaj trochę temat o moim autku w "nasze auta"
zrób fotę kolektorów i gaźnika oraz śmigła
jestem ciekawy co tam jest nakombinowane
wzmocnić silnik można:
większy IC
wydajniejsza pompa paliwa
gaźnik
wałek rozrządu
wydech
turbo
i jeszcze trochę...
tylko to potem trzeba zahamować
: 29 września 2007, 20:21
autor: Tomek24
a jaki gaznik bys mi doradził????bo o to chodzi ze niema gaznika i chce odrazu jak najlepszy.
: 29 września 2007, 21:10
autor: Maolat
a co amsz za silnik ? seria gtt ? czy zwykly wolnossak ? bo nic nie wiadomo . jaki gaznik ci mamy polecic jak nie wiemy co i jak ....
: 29 września 2007, 21:17
autor: Tomek24
Mam GTT ktore niema turbiny i gaznika, i chcialbym wiedziec jaki gaznik zamontowac zeby byl mocniejszy i jakie byscie doradzili turbo.
: 29 września 2007, 21:23
autor: Maolat
solex 32 dis turbo od t2 do t3 ....
: 29 września 2007, 21:26
autor: kidzio
a co rozumiesz poprzez mocniejszy - nie rozpadał się?
o ile mocniejszy?
do czego ma być fura?
czego w niej jeszcze brakuje?
ile chcesz przeznaczyć na mody?
np. bardzo fajne turbo można kupić za 3500-4500 zł. .....
: 29 września 2007, 21:38
autor: Tomek24
brakuje tylko gaznika i turbiny,auto ma byc na tor i 4Fun ale nie umiem sie okreslic ile ma miec km ja to bym chcial z 300

ale to kosztuje,np jezeli chcialbym wlozyc 2000-3000zł w samo turbo i gaznik to co bys doradził
: 29 września 2007, 21:46
autor: kidzio
To jeżeli auto ma być na tor to załóż seria gaźniki czyli tak jak koledzy pisali 32DIS i seria T2 (chyba Greg205 ma na sprzedaż)podkręcając taki zestaw masz ok 140 KM może 150 KM pod warunkiem że reszta jest zdrowa.
A jak chcesz osiągać dobre rezultaty na torze to podstawą jest dobre zawieszenie i hamulce. To właśnie w połączeniu z techniką da o wiele więcej niż 200 KM pod maską bez ww. wymienionych rzeczy
: 29 września 2007, 21:52
autor: Tomek24
W aucie mam zawieszenie na tor przystosowane,chamulce tez mam nie seryjne,to powiedz co być mi doradził np zeby osiagnać okolo 200km niech bezie 180
: 29 września 2007, 21:56
autor: kidzio
to jest faza 1 czy faza 2?
jaki masz moduł zapłonu?
z ciekawości jakie masz zwieszenie i heble?
jaki jest przebieg i stan silnika?
jaką masz pompe paliwa?
: 29 września 2007, 21:56
autor: Maolat
kasa

: 29 września 2007, 22:05
autor: Tomek24
no mysle ze z kasa nie bedzie problemu,

mam nadzieje ze nie zostane bankrutem przez to auto

: 29 września 2007, 22:08
autor: Tomek24
na przodzie mam Brembo na tyle nie mam pojecia ale nacinane,pompe oryginalna od gtt,faza nie mam pojecia po czym to poznać,na poszerzeniach pod lampami mam wciecia i na poszerzeniach na tylnych nadkolach wloty
: 29 września 2007, 22:27
autor: kidzio
czyli heble masz z przodu 238 mm. - na tor przydałoby sie wymienić na 256 mm albo 285 mm. i do tego klocki min. EBC Green albo Ferodo Perfromace. jeżeli masz zwiesznie fazy1 to dobrze złożyć faze 2 najlepiej z regulowaną charakterystyką. Warto jest założyć ręczny korektor siły hamowania.
zakłądając że silnik jest zdrowy i koniecznie chcesz modyfikacje na tor zaczynać od końca to potrzbujesz::
wydech 2,5"
wzmocniona pompa paliwa
wzmocnione sprzęgło
większy intercooler
dolot z nierdzewki lub alu
zawór upustowy
turbina wielkości ~T25
Wzmocniona uszczelka pod głowicę i śruby
powiększona chłodnica i wentylator
chłodnica oleju z termostatem
dobrze byłoby wymienić wałek na sportowy
efekt do 240 KM