Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Jaki ma byc oryginalny gaznik w GTT i jak wzmocnic silnik
Moderator: Moderatorzy
Jaki ma byc oryginalny gaznik w GTT i jak wzmocnic silnik
Witam,jaki powinien byc oryginalny gaznik w R5 GTT i co czy podejdzie mi inne turbo??tzn niemam turbiny oryginalnej ale mam inna i czy musze cos przerabiać??
o ile się nie mylę to powinien być Solex 32 DIS, a turbo to Garrett T2
poczytaj trochę temat o moim autku w "nasze auta"
zrób fotę kolektorów i gaźnika oraz śmigła
jestem ciekawy co tam jest nakombinowane
wzmocnić silnik można:
większy IC
wydajniejsza pompa paliwa
gaźnik
wałek rozrządu
wydech
turbo
i jeszcze trochę...
tylko to potem trzeba zahamować
poczytaj trochę temat o moim autku w "nasze auta"
zrób fotę kolektorów i gaźnika oraz śmigła
jestem ciekawy co tam jest nakombinowane
wzmocnić silnik można:
większy IC
wydajniejsza pompa paliwa
gaźnik
wałek rozrządu
wydech
turbo
i jeszcze trochę...
tylko to potem trzeba zahamować
To jeżeli auto ma być na tor to załóż seria gaźniki czyli tak jak koledzy pisali 32DIS i seria T2 (chyba Greg205 ma na sprzedaż)podkręcając taki zestaw masz ok 140 KM może 150 KM pod warunkiem że reszta jest zdrowa.
A jak chcesz osiągać dobre rezultaty na torze to podstawą jest dobre zawieszenie i hamulce. To właśnie w połączeniu z techniką da o wiele więcej niż 200 KM pod maską bez ww. wymienionych rzeczy
A jak chcesz osiągać dobre rezultaty na torze to podstawą jest dobre zawieszenie i hamulce. To właśnie w połączeniu z techniką da o wiele więcej niż 200 KM pod maską bez ww. wymienionych rzeczy
czyli heble masz z przodu 238 mm. - na tor przydałoby sie wymienić na 256 mm albo 285 mm. i do tego klocki min. EBC Green albo Ferodo Perfromace. jeżeli masz zwiesznie fazy1 to dobrze złożyć faze 2 najlepiej z regulowaną charakterystyką. Warto jest założyć ręczny korektor siły hamowania.
zakłądając że silnik jest zdrowy i koniecznie chcesz modyfikacje na tor zaczynać od końca to potrzbujesz::
wydech 2,5"
wzmocniona pompa paliwa
wzmocnione sprzęgło
większy intercooler
dolot z nierdzewki lub alu
zawór upustowy
turbina wielkości ~T25
Wzmocniona uszczelka pod głowicę i śruby
powiększona chłodnica i wentylator
chłodnica oleju z termostatem
dobrze byłoby wymienić wałek na sportowy
efekt do 240 KM
zakłądając że silnik jest zdrowy i koniecznie chcesz modyfikacje na tor zaczynać od końca to potrzbujesz::
wydech 2,5"
wzmocniona pompa paliwa
wzmocnione sprzęgło
większy intercooler
dolot z nierdzewki lub alu
zawór upustowy
turbina wielkości ~T25
Wzmocniona uszczelka pod głowicę i śruby
powiększona chłodnica i wentylator
chłodnica oleju z termostatem
dobrze byłoby wymienić wałek na sportowy
efekt do 240 KM