Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jaki ma byc oryginalny gaznik w GTT i jak wzmocnic silnik

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Tomek24

Jaki ma byc oryginalny gaznik w GTT i jak wzmocnic silnik

Post autor: Tomek24 »

Witam,jaki powinien byc oryginalny gaznik w R5 GTT i co czy podejdzie mi inne turbo??tzn niemam turbiny oryginalnej ale mam inna i czy musze cos przerabiać??
Arti

Post autor: Arti »

o ile się nie mylę to powinien być Solex 32 DIS, a turbo to Garrett T2
poczytaj trochę temat o moim autku w "nasze auta"
zrób fotę kolektorów i gaźnika oraz śmigła
jestem ciekawy co tam jest nakombinowane
wzmocnić silnik można:
większy IC
wydajniejsza pompa paliwa
gaźnik
wałek rozrządu
wydech
turbo
i jeszcze trochę...
tylko to potem trzeba zahamować
Tomek24

Post autor: Tomek24 »

a jaki gaznik bys mi doradził????bo o to chodzi ze niema gaznika i chce odrazu jak najlepszy.
Maolat

Post autor: Maolat »

a co amsz za silnik ? seria gtt ? czy zwykly wolnossak ? bo nic nie wiadomo . jaki gaznik ci mamy polecic jak nie wiemy co i jak ....
Tomek24

Post autor: Tomek24 »

Mam GTT ktore niema turbiny i gaznika, i chcialbym wiedziec jaki gaznik zamontowac zeby byl mocniejszy i jakie byscie doradzili turbo.
Maolat

Post autor: Maolat »

solex 32 dis turbo od t2 do t3 ....
kidzio

Post autor: kidzio »

a co rozumiesz poprzez mocniejszy - nie rozpadał się?
o ile mocniejszy?
do czego ma być fura?
czego w niej jeszcze brakuje?
ile chcesz przeznaczyć na mody?

np. bardzo fajne turbo można kupić za 3500-4500 zł. .....
Tomek24

Post autor: Tomek24 »

brakuje tylko gaznika i turbiny,auto ma byc na tor i 4Fun ale nie umiem sie okreslic ile ma miec km ja to bym chcial z 300 :) ale to kosztuje,np jezeli chcialbym wlozyc 2000-3000zł w samo turbo i gaznik to co bys doradził
kidzio

Post autor: kidzio »

To jeżeli auto ma być na tor to załóż seria gaźniki czyli tak jak koledzy pisali 32DIS i seria T2 (chyba Greg205 ma na sprzedaż)podkręcając taki zestaw masz ok 140 KM może 150 KM pod warunkiem że reszta jest zdrowa.
A jak chcesz osiągać dobre rezultaty na torze to podstawą jest dobre zawieszenie i hamulce. To właśnie w połączeniu z techniką da o wiele więcej niż 200 KM pod maską bez ww. wymienionych rzeczy
Tomek24

Post autor: Tomek24 »

W aucie mam zawieszenie na tor przystosowane,chamulce tez mam nie seryjne,to powiedz co być mi doradził np zeby osiagnać okolo 200km niech bezie 180
kidzio

Post autor: kidzio »

to jest faza 1 czy faza 2?
jaki masz moduł zapłonu?
z ciekawości jakie masz zwieszenie i heble?
jaki jest przebieg i stan silnika?
jaką masz pompe paliwa?
Ostatnio zmieniony 29 września 2007, 21:57 przez kidzio, łącznie zmieniany 1 raz.
Maolat

Post autor: Maolat »

kasa :)
Tomek24

Post autor: Tomek24 »

no mysle ze z kasa nie bedzie problemu, ;p mam nadzieje ze nie zostane bankrutem przez to auto :)
Tomek24

Post autor: Tomek24 »

na przodzie mam Brembo na tyle nie mam pojecia ale nacinane,pompe oryginalna od gtt,faza nie mam pojecia po czym to poznać,na poszerzeniach pod lampami mam wciecia i na poszerzeniach na tylnych nadkolach wloty
kidzio

Post autor: kidzio »

czyli heble masz z przodu 238 mm. - na tor przydałoby sie wymienić na 256 mm albo 285 mm. i do tego klocki min. EBC Green albo Ferodo Perfromace. jeżeli masz zwiesznie fazy1 to dobrze złożyć faze 2 najlepiej z regulowaną charakterystyką. Warto jest założyć ręczny korektor siły hamowania.

zakłądając że silnik jest zdrowy i koniecznie chcesz modyfikacje na tor zaczynać od końca to potrzbujesz::
wydech 2,5"
wzmocniona pompa paliwa
wzmocnione sprzęgło
większy intercooler
dolot z nierdzewki lub alu
zawór upustowy
turbina wielkości ~T25
Wzmocniona uszczelka pod głowicę i śruby
powiększona chłodnica i wentylator
chłodnica oleju z termostatem
dobrze byłoby wymienić wałek na sportowy
efekt do 240 KM
Zablokowany