Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

schematy i zdjecia co jak podłączyć w 1,7 MPI

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

kilimr5

schematy i zdjecia co jak podłączyć w 1,7 MPI

Post autor: kilimr5 »

Potrzebuje wszelkich schematów połączeń silnika 1,7 MPI zarówno elektryki jak i całej reszty może ma ktoś fajne fotki silnika znalazem różne na forum ale jeszcze by się przydały :)
jak ktoś coś ma to prosze o wysyłke na
kilimr5@gazeta.pl
Yakkul

Post autor: Yakkul »

podaj kod silnika jak będę coś miał to pomogę ;-)
kilimr5

Post autor: kilimr5 »

jest to silnik F3N
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Nie wiem czy to się tyczy twojego silnika z tego co rozumię masz na wielopunkcie BOSCH`a 95 KM

Elektroniczny układ zapłonowy
Obrazek

Rozrusznik
Obrazek

Opis elementów i złącz
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Inne schematy elektryczne:
http://renault19.pl/forum/viewthread.ph ... d_id=14186

I kilka innych informacji z forum R19 na temat F3N
http://renault19.pl/forum/viewforum.php?forum_id=68
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

spoko dasz rady... tez sie balem przed swapem i szukalem zdjec i dokumentacji ale w sumie najgorsze co bylo to dopasowanie wydechu hehehe
w sumie jak masz wiazke to podlaczenie tego silnika jest bardzo latwe...
nie takie straszne jak sie moze wydawac :-)
kilimr5

Post autor: kilimr5 »

dzięki za schematy napewno się przydadzą
sęk w tym ,że niemam wiązki :-(
będe kombinował z 19 tak jak chłodnicę i resztę
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Tak chłodnicę koniecznie musisz zmienić, co do wiązki to najtaniej wyjdzie cię ze złomowiska lub na szrocie, na allegro trudno znaleźć a jak już ktoś ma to sobie nieźle liczy
Myślę że warto spytać się na forum r19 może coś zaradzą.
shark

Post autor: shark »

jakby co to mam chłodnice z rapida diesla, taka sama jak w r19 tylko wychodzi 4 cm wyżej dolny przewód i pod skosem do góry
benion

Post autor: benion »

panowie pilnie poszukuje do tego silnika schemat połączenia sondy lambdy?? gdzie dokładnie idą te 3 kable które wychodzą ze sondy??
Yakkul

Post autor: Yakkul »

shark pisze:jakby co to mam chłodnice z rapida diesla, taka sama jak w r19 tylko wychodzi 4 cm wyżej dolny przewód i pod skosem do góry
kilimr5 - będzie pasowała węże są na tyle elastyczne że dopasujesz

benion - na forum r19 mają schemat
benion

Post autor: benion »

tylko na forum r19 według tych schematów sonda lambda to 242 a na tych schematach nigdzie jej nie widze
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

Sonda w tym silniku jest na 1 kabelek :))))
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Może komuś się odwidziało i założył na 1 :-P

Nie chciałem podawać tego schematu bo jest tragicznie zeskanowany i trudno odczytać ale mogę wrzucić przy najbliższej okazji

(a) Grzałka przewód idzie do do stacyjki przez przekaźnik( deska rozdzielcza silnika ? ) łączy się też tutaj pin 23 z ECU

(b) Grzałka z tego co można rozczytać do masy i również łączy się z pinem 1 w ECU

(c) Tak jak w większości sygnał z sondy do ECU idzie na ostatni pin 35
supermonster

Post autor: supermonster »

Krystian pisze:Sonda w tym silniku jest na 1 kabelek :))))
w obu F3N miałem na 3
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja mam na 1 i kostka od kompa tez na 1
ODPOWIEDZ