Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

plyn chlodniczy i podnoszenie silnika

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

plyn chlodniczy i podnoszenie silnika

Post autor: nikos »

jak wylac plyn chodniczy z ukladu (caly) i jak podnoicie silnik jak go wyjmujecie?
kidzio

Post autor: kidzio »

żeby zlać cały płyn trzeba odkręcić srubkę z prawej strony na bloku sinika i to razem ze zdjęciem donego węża chłodnicy załątwia sprawę.

co do wyjęcia silnika to najszybciej i najwygodniej wyjmuje się go dołem razem z sankami
Awatar użytkownika
nikos
Posty: 438
Rejestracja: 6 lutego 2010, 12:29
Lokalizacja: kielce

Post autor: nikos »

spoko

tylko mi chodzi o uniesienie silnika do gory a dolem wymiane sanek :D
bo boje sie ze jak go wyjme calkowicie to go juz ne podlacze :/
Arti

Post autor: Arti »

nikos pisze:spoko

tylko mi chodzi o uniesienie silnika do gory a dolem wymiane sanek :D
bo boje sie ze jak go wyjme calkowicie to go juz ne podlacze :/
no to masz uchwyty do podwieszania na motorze, odkręcasz poduchy i podwieszasz, mocowanie kolumny kierowniczej, zawias( sworznie wahaczy od piast i końcówki układu kierowniczego), co by półzosiek nie demontować i nie zlewać oleju z paczki, drążek zmiany biegów i wydech chyba i zostają 4 śruby od sanek i po jednej na stronę od wsporników i w dół z sankami

jak o czymś zapomniałem, koledzy poprawią :mrgreen:
ODPOWIEDZ