Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Nitro - Podtlenek Azotu

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Yakkul

Nitro - Podtlenek Azotu

Post autor: Yakkul »

Najpierw męczyło mnie żeby zrobić swap, ale zrobiłem generalny po kosztach więc zostanę przy 1,4 na monowtrysku.
Teraz chodzi mi po głowie podtlenek.

Poczytałem o instalacjach, "mokry" / "suchy" ale konkretne pytanie jest takie: Czy ktoś jest obeznany w tym temacie ?

W necie mogę sobie poczytać że to i to nie szkodzi silnikowi, ale jak jest w rzeczywistości ? nie chciałbym żeby silnik mi padł po 10ciu strzałach.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

jesli nitro to TYLKO mokre.... suche wykonczy silnik odrazu...

dobrym pomyslem jest kupno instalacji suchej i dorobienie samemu czesci mokrej... pare stow w kieszeni... (kupujesz wtryskiwacz i przekaznik)

tak cyz inaczej to szkodzi silnikowi - nie mysl ze jest inaczej... w 1,4 nie polecelbym dyszy wiekszej niz +25KM (orientacyjna wartosc) bo faktycznie po parunastu strzalach zajedizesz silnik...

dodam ze za koszt instalacji + napelnienia butli kupisz silnik 2,0 do R5 :-) aa po sprzedazy swojego 1,4 jeszcze wiecej zyskasz...

obliczylem kiedys - bo tez mi to chodzilo po glowie - koszt 5 sekundowego strzalu +25KM to okolo 5zł :-) + koszt paliwa w przypadku instalacji mokrej

podsumowujac... dla zabawy ja knie masz co robi z kasa - czemu nie :-)
supermonster

Post autor: supermonster »

a przy jakich prędkościach obrotowych należy "strzelić"?? Podejrzewam że przy wysokich... Podczas strzału silnik idzie po odcince? Jak zanitruję na przykład na 4 biegu przy 5000 rpm to mam zmieniać na 5 bieg czy jak??
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no jasne... odpalasz w okolicach momentu maksymalnego i cisniesz do konca... czyli np od 3500 do 6, ale wiedomo ze nie na niskich biegach... dwojka to ryzyko i i tak niepotrzebne bo zacznie mielic oponki...
3 to minimum... czytalem kiedys relacje z testu nitro w fabii jakiejs (+50KM)... na 3 po wcisnieciu przycisku zrywalo przyczepnosc ;]
to dziala inaczej jak np turbo, bo reakcja jest natychmiastowa, bardzo gwaltowny skok momentu i mocy...

odpalasz zawze przy na mak otwartej przepustnicy
supermonster

Post autor: supermonster »

czyli zmieniam bieg w czasie dopalania nitro?
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Mam film z R5 GTT Nitro , trzy podejścia z peugeot 205 GTI
Najlepszy był efekt przy odpaleniu na trójce

Dokładnie moment po odpaleniu nitro zmieniał bieg, strasznie szybko wskakuje na obroty.
karkosz

Post autor: karkosz »

zapodaj ten filmik musi byc ciekawy efekt
Yakkul

Post autor: Yakkul »

fajny fajny, na razie nie ma szans żebym wrzucił na serwer ale jak będę mógł dam znać :)
makhi

Post autor: makhi »

Wiem że to stary temat, ale mam znajomego co robi mokre instalacje.Byłem u niego z kumplem co ma astre gsi ponad 300km wyszło że jemu i tak się nie opłaca montować.Oprócz tego co klikaliscie o silnikach dochodzi jeszcze wytrzymałość pólosi przegóbów i całej tej okolicy.poprostu bardzo duze niutonometry działaja na cały układ napędowy.
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

makhi pisze:Wiem że to stary temat, ale mam znajomego co robi mokre instalacje.Byłem u niego z kumplem co ma astre gsi ponad 300km wyszło że jemu i tak się nie opłaca montować.Oprócz tego co klikaliscie o silnikach dochodzi jeszcze wytrzymałość pólosi przegóbów i całej tej okolicy.poprostu bardzo duze niutonometry działaja na cały układ napędowy.
a co to za astra co ma 300km?
makhi

Post autor: makhi »

Waszki, biała z żółtymi naklejkami. jak bardzo chcesz, wkleję ci linka, gdzie jest dobrze opisana. Wydaje mi się że powinieneś kojarzyć go.
Yakkul

Post autor: Yakkul »

No to koleś zaszalał :-P 300kucy ?
tyle nawet nie ma OPC Nurburgring Edition a pojawi się u niemieckich dilerów Opla w pierwszym kwartale 2008 roku.
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

nie ma 300 koni i to ja składam ten samochod ;-)
makhi

Post autor: makhi »

ale tą biała czy tą porzednią. Może vascez się przechwala.
chociaż zwyciężył motokopytko w klasie trubo.(obr to chyba ty?)
Ostatnio zmieniony 18 października 2007, 22:59 przez makhi, łącznie zmieniany 1 raz.
kureckie30
Posty: 223
Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38

Post autor: kureckie30 »

dopiero sie robi na 300 koni ida kute korby zmiana turbiny juz zaczelismy przygotowania na przyszły sezon
ODPOWIEDZ