Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Nitro - Podtlenek Azotu
Moderator: Moderatorzy
Nitro - Podtlenek Azotu
Najpierw męczyło mnie żeby zrobić swap, ale zrobiłem generalny po kosztach więc zostanę przy 1,4 na monowtrysku.
Teraz chodzi mi po głowie podtlenek.
Poczytałem o instalacjach, "mokry" / "suchy" ale konkretne pytanie jest takie: Czy ktoś jest obeznany w tym temacie ?
W necie mogę sobie poczytać że to i to nie szkodzi silnikowi, ale jak jest w rzeczywistości ? nie chciałbym żeby silnik mi padł po 10ciu strzałach.
Teraz chodzi mi po głowie podtlenek.
Poczytałem o instalacjach, "mokry" / "suchy" ale konkretne pytanie jest takie: Czy ktoś jest obeznany w tym temacie ?
W necie mogę sobie poczytać że to i to nie szkodzi silnikowi, ale jak jest w rzeczywistości ? nie chciałbym żeby silnik mi padł po 10ciu strzałach.
jesli nitro to TYLKO mokre.... suche wykonczy silnik odrazu...
dobrym pomyslem jest kupno instalacji suchej i dorobienie samemu czesci mokrej... pare stow w kieszeni... (kupujesz wtryskiwacz i przekaznik)
tak cyz inaczej to szkodzi silnikowi - nie mysl ze jest inaczej... w 1,4 nie polecelbym dyszy wiekszej niz +25KM (orientacyjna wartosc) bo faktycznie po parunastu strzalach zajedizesz silnik...
dodam ze za koszt instalacji + napelnienia butli kupisz silnik 2,0 do R5
aa po sprzedazy swojego 1,4 jeszcze wiecej zyskasz...
obliczylem kiedys - bo tez mi to chodzilo po glowie - koszt 5 sekundowego strzalu +25KM to okolo 5zł
+ koszt paliwa w przypadku instalacji mokrej
podsumowujac... dla zabawy ja knie masz co robi z kasa - czemu nie
dobrym pomyslem jest kupno instalacji suchej i dorobienie samemu czesci mokrej... pare stow w kieszeni... (kupujesz wtryskiwacz i przekaznik)
tak cyz inaczej to szkodzi silnikowi - nie mysl ze jest inaczej... w 1,4 nie polecelbym dyszy wiekszej niz +25KM (orientacyjna wartosc) bo faktycznie po parunastu strzalach zajedizesz silnik...
dodam ze za koszt instalacji + napelnienia butli kupisz silnik 2,0 do R5

obliczylem kiedys - bo tez mi to chodzilo po glowie - koszt 5 sekundowego strzalu +25KM to okolo 5zł

podsumowujac... dla zabawy ja knie masz co robi z kasa - czemu nie

no jasne... odpalasz w okolicach momentu maksymalnego i cisniesz do konca... czyli np od 3500 do 6, ale wiedomo ze nie na niskich biegach... dwojka to ryzyko i i tak niepotrzebne bo zacznie mielic oponki...
3 to minimum... czytalem kiedys relacje z testu nitro w fabii jakiejs (+50KM)... na 3 po wcisnieciu przycisku zrywalo przyczepnosc![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
to dziala inaczej jak np turbo, bo reakcja jest natychmiastowa, bardzo gwaltowny skok momentu i mocy...
odpalasz zawze przy na mak otwartej przepustnicy
3 to minimum... czytalem kiedys relacje z testu nitro w fabii jakiejs (+50KM)... na 3 po wcisnieciu przycisku zrywalo przyczepnosc
![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
to dziala inaczej jak np turbo, bo reakcja jest natychmiastowa, bardzo gwaltowny skok momentu i mocy...
odpalasz zawze przy na mak otwartej przepustnicy
Wiem że to stary temat, ale mam znajomego co robi mokre instalacje.Byłem u niego z kumplem co ma astre gsi ponad 300km wyszło że jemu i tak się nie opłaca montować.Oprócz tego co klikaliscie o silnikach dochodzi jeszcze wytrzymałość pólosi przegóbów i całej tej okolicy.poprostu bardzo duze niutonometry działaja na cały układ napędowy.
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38
a co to za astra co ma 300km?makhi pisze:Wiem że to stary temat, ale mam znajomego co robi mokre instalacje.Byłem u niego z kumplem co ma astre gsi ponad 300km wyszło że jemu i tak się nie opłaca montować.Oprócz tego co klikaliscie o silnikach dochodzi jeszcze wytrzymałość pólosi przegóbów i całej tej okolicy.poprostu bardzo duze niutonometry działaja na cały układ napędowy.
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38
-
- Posty: 223
- Rejestracja: 4 lutego 2010, 07:38