Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
podpiecie kabli do alternatora
Moderator: Moderatorzy
podpiecie kabli do alternatora
czy mógłby mi ktoś zrobić fotkę jak maja być podpiete kable do alternatora, czy wogóle maja dochodzic 2 czy 3, ja podpiąłem jeden gruby od aku, jeden cienki, i kostkę czy to wszystko?? w kazdym razie nie mam ladowania przed wyjeciem alternator był sprawny, alternator to chyba VALEO,
Odswieze temat, cos mam spaprane z podlaczeniem alternatora.
Alternator mam na bank sprawny ale nie laduje, pasek oczywiscie sie nie slizga.
Moze ktos wytlumaczyc co gdzie powinno byc podpiete, bo sie gubie niestety.
Albo podajcie namiar na elektryka w wawie, ale takiego do ktorego mozna wstawic samochod w godzinach 19-20, inaczej nie dam rady.
Alternator mam na bank sprawny ale nie laduje, pasek oczywiscie sie nie slizga.
Moze ktos wytlumaczyc co gdzie powinno byc podpiete, bo sie gubie niestety.
Albo podajcie namiar na elektryka w wawie, ale takiego do ktorego mozna wstawic samochod w godzinach 19-20, inaczej nie dam rady.
miałem też taki problem niedawno ze swoim alternatorem. ładował nie ładował, przygasały światła przy wysokich obrotach, świeciła sie i gasła kontrolka ładowania... okazało się, że zaśniedziała się i poluzowała wtyczka właśnie... alternator jak nówka, podpieli go pod oscyloskop równo ładuje, trzyma ok 15 amperów... sprawdź samą wtyczkę
15 amperowosamiec pisze:miałem też taki problem niedawno ze swoim alternatorem. ładował nie ładował, przygasały światła przy wysokich obrotach, świeciła sie i gasła kontrolka ładowania... okazało się, że zaśniedziała się i poluzowała wtyczka właśnie... alternator jak nówka, podpieli go pod oscyloskop równo ładuje, trzyma ok 15 amperów... sprawdź samą wtyczkę




napiecie powinno byc w okolicach 14,4V
pradu nie zmierzysz tak latwo bo zalezy od stanu naladowania akumulatora i wlaczonych "na pokladzie" urzadzen... no i wymaga rozpiecia kabla plusowego lub uzycia takich smiesznych szczypiec do pomiaru (zapomnialem nazwy teraz...)
alternatory w mniejszych autach maja okolo 70-90A pradu maksymalnego
dobra mam, male to oczywiscie wzbudzenie po stacyjce (co mam) i lampka (co nie dziala). + grubym kablem mam, nie moge stwierdzic co z masa bo nie mam dostepu, jutro rozbiore.
Nie mam schematu GTE ale ogladajac inne widze ze w zegarach cisnienie oleju i lampka alternatora sa powiazane.
Na kabelku od kontrolki nie mam ani masy ani +, powinien byc + ?
narazie mam nadzieje ze winna jest masa, tzn jej brak czego stwierdzic nie moge bez rozbierania
Nie mam schematu GTE ale ogladajac inne widze ze w zegarach cisnienie oleju i lampka alternatora sa powiazane.
Na kabelku od kontrolki nie mam ani masy ani +, powinien byc + ?
narazie mam nadzieje ze winna jest masa, tzn jej brak czego stwierdzic nie moge bez rozbierania