Strona 1 z 4
Układ paliwowy w r5gt turbo
: 12 sierpnia 2007, 21:07
autor: janisz
Witam.
Mam gaźnik od r5 gtt i planuje go zamontować w moim samochodzie. Właściwie to on już działał w podobnym, mam nawet przejściówkę gaźnikR5gtt->kolektor łady ale kontakt z poprzednim właścicielem się urwał i nie mogę zdobyć informacji nt jego podłączenia. Potrzebuje jakiś schematów gaźnika na których widać podłączenie wszystkich wężyków a także informacji jak przebiega cały układ paliwowy. Czy to poprostu pompa->gaźnik->regulator->powrót do baku? Czy potrzebne są jakieś dodatkowe urządzenia?
Chciałbym też dowiedzieć się czegoś o tym regulatorze. Może ma ktoś jego fotke? Czy można dać jakiś inny łatwiej dostępny? Od vw 1.8t?
: 13 sierpnia 2007, 08:44
autor: gufner
Troszke inaczej w GTT to jest.
BAK->(PRZYDALBY SIE FILTR PALIWA)->POMPA->REGULATOR->GAZNIK
Z regulatora ktory ma 4 przylacza leci to tak
podcisnienie
|
pompa->REGULATOR->gaznik
|
powrot
Moze uda mi sie dzis zrobic zdjecia polaczen z gaznika i tu umieszcze. Nie obiecuje ale moze znajde kwilke. Co do zamiany regulatora nie mam pojecia.
: 13 sierpnia 2007, 11:29
autor: janisz
O dzięki. Byłbym wdzięczny jeszcze za fotke tego regulatora.
: 13 sierpnia 2007, 11:33
autor: gufner
Z tego rysunku co regulator i jego wyjscia poprzestawialy sie kreski. Od regulatora w gore to podcisnienie a w dol powrot a nie od pompy

Pokielbasilo sie cos. Ale fotki zrobie i wkleje. Zrobie skany rysunku z regulatorem powinnno to tez ci pomoc troche.
: 13 sierpnia 2007, 13:48
autor: kidzio
regulator ciśnienia paliwa do R5GTT wygląda dokładnie tak:
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=326
: 13 sierpnia 2007, 14:10
autor: gufner
Tylko pamietac nalezy ze ten cienki po lewej to wyjscie na gaznik, a ten grubszy po prawej to wejscie z pompy paliwa. Reszta jak pisalem

Wiec rzeczywiscie montuje sie go odwroconego, nie tak jak na zjediu, co by boba nie zrobic

: 13 sierpnia 2007, 15:28
autor: janisz
Jesteście super, dzięki wielkie!!!
: 13 sierpnia 2007, 18:12
autor: supermonster
janisz pisze:Jesteście super, dzięki wielkie!!!
mamy tylko nadzieję że na tym się Twoja kariera nie skończy na tym forum... bo poczujemy się wykorzystani...

: 13 sierpnia 2007, 19:50
autor: janisz
hehe czyli liczysz że mi się nie uda tego ogarnąć i wrócę z nowymi problemami?

: 13 sierpnia 2007, 20:07
autor: supermonster
nie - mam nadzieję że będziesz udzielał się na forum a nie tylko wysysał wiedzę...

: 14 sierpnia 2007, 16:33
autor: gufner
Masz tu mam nadzieje wszystkie polaczenie z gaznika. Podpisze je ale jak co pytaj
Wyjscie podcisnien z kolanka. Gruby po lewej idzie do regulatora na gore, jeden z czwornika do kabiny do wskaznika, drugi do gaznika, na innej fotce widac gdzie
Prawa strona gaznika. Lewe przylacze to sterowanie turbinki, czyli do WestGate idze, lewe to
idzie w powietrze, bo to wypluwa paliwo po awarii

gaznika, czy jakos tak hehe
Pod wyjsciem podcisnien masz doprowadzone paliwo do gaznika z regulatora.
Tył gaznika. Sa trzy wyjscia, gorne, czyli blizej ciebie jak z gory patrzysz, to podcisnienie. Idzie ono na trojnik i niebieskim przewodem do Blowa a czarnym na modol.
Kurde, i nie pamietam dalej

Prawe dolne to chyba do serwa, a lewe do nagrzewnicy.

: 15 sierpnia 2007, 07:44
autor: Arti
z takim opisem i fotami nie da się zbłądzić w temacie

: 15 sierpnia 2007, 08:07
autor: janisz
Jak skończę swój projekt to macie po beczce piwa albo po dwie!
: 15 sierpnia 2007, 08:12
autor: Arti
janisz pisze:Jak skończę swój projekt to macie po beczce piwa albo po dwie!
a coś bliżej? co masz zamiar zaturbić Ładę ?
miałem kiedyś Ładę jak chcesz fotki to pisz
silnik 2,0 z fiata argenty na dwóch gaźnikach dellorto

: 15 sierpnia 2007, 17:57
autor: janisz
Już była zaturbiona ale kiepsko to zrobiłem i zniszczyłem silnik. Teraz zrobię zupełnie inaczej. Większe turbo bez zmiennej geometrii i zasilanie benzyną a nie lpg.