Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pompa Paliwa - nie podaje benzyny

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Pompa Paliwa - nie podaje benzyny

Post autor: krysiun »

Witam 1.7 F3N 740 - monowtrysk pompa paliwa przy zbiorniku

Więc tak po przekreceniu stacyjki powinna zrobić zzzzzt a tu nic trup cicho

I po przełączeniu z gazu na benzynę nie podaje paliwa

Sprawdzone przewody co idą do pompy zasilanie pompa podpięta na krótka pod aku działa bzyczy

Bezpieczniki sprawdzone

Przekażniki przy kompie tez takie 2 zielone

I nadal nic - czy moze być przyczyna centealka od gazu chociaż to nie ma znaczenia czy benzyna czy gaz po przekreceniu kluczyka powinna za zgrzytać na chwilkę
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Bronek

Post autor: Bronek »

może sprawdz stacyjkę?
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Czy jak podłączysz na krótko pompę odpalisz auto na benzynie? Nie chcę krakać ale możliwe że ECU padł
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

Jakie ECU ????
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
Maolat

Post autor: Maolat »

po 1 sprawdz czy przypadkiem niemasz czegos z kostką przy prawym nadkolu pod plastikiem od wewnatrz auta :) ... jak tam jest ok to obadaj czy kable nie maja gdzies przerwy . jak dalej jest ok a nie hasa to moze carter (czarna kośc ) w tylnym prawym boczku jest walniety i in nie daje dalej napiecia :>
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

ja mialem straszne cyrki z tym... kabelki byly ukruszone od przekaznikow wewnatrz izolacji!!
czy przekaznik pyka czy nie w momencie kiedy powinna zalaczyc sie pompa??
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

dzisiaj posprawdzałe wszystko

i jest tak

po odpięciu wiązki tył

miernikiem pod masę w kostce i pod BIAŁY gruby w kostce i pysk stacyjkę
i coo pojawia się 12 volt i ginie po jakiś 2 - 3 sekundach

jak próbóje odpalić na benzynie to też się pojawia a po puszczeniu kluczyka ginie 12 volt

i teraz lepsze wpinam wiązkę z tyłu i zonk nie ma napięcia na białym kablu POPROSTU GINIE


Wiązka tyl od pompy przedzwoniona styk kabli jest


W tylnym prawym boczku nie mam czarnej kości idą kable bezpośrednio od wiązki do pompy
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

moze byc male zwarcie... kabel przewodzi ale zwiera ktores 2 na raz albo cos do masy albo jest pekniety wewnatrz i dla pipkania wystarcza a dla pompy nie...

podlacz pompe innym kablem do tej kostki w ktorej jest napiecie i zobacz czy trybi
Yakkul

Post autor: Yakkul »

Krystian pisze:Jakie ECU ????
komputerek
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

Engine
Control
Unit

cz jakos tak :-)
Awatar użytkownika
krysiun
Posty: 1661
Rejestracja: 2 lutego 2010, 22:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krysiun »

AAAA kompa tez zmieniałem :)
R5 1.4 - GTT




GG: 645045
gufner

Post autor: gufner »

Popros o pomoc Rybke. Posadz ja do kluczyka i niech chebluje a ty w tym czasie na krotko pompe kablami z aku. Jak silnik zagada pusc kapelki, niech sie wypali i juz wiesz ze masz walniete kable, albo cos ogolnie w elektryce. Podepniesz pozniej napiecie do pompy za stacyjko i powinno byc miodzio :-) Przekrecona stacyjka pompka dziala. Hmm chyba dobrze kombinuje :-) ??
ODPOWIEDZ