Strona 1 z 2

podłączenie gażnika R5 GTT

: 26 lipca 2007, 22:43
autor: wmboss
Witam.

Pomocy! Ma ktoś może schemat albo foty jak podłączyć wężyki do gażnika , modułu i reszty ???
bo mam wielkiego pająka i jest to bez sensu popodłączene

: 27 lipca 2007, 06:22
autor: gufner
Schematu nie mam. Moge ci zdjecie zrobic ale wrzuce dopiero kolo 20 jakos.

: 27 lipca 2007, 07:21
autor: kidzio
napisze co ma być gdzie:

nadciśnienia - czyli z plastiku nad gaźnikiem.

prawa strona
do regulatora ciśnienia paliwa i do zegara doładowania oraz do przyspieszacza na gaźniku.

lewa strona
do akutatora do turbiny i do króćca na gaźniku z prawej strony

podciśnienie - czyli spod gaźnika - kolektor
do modułu zapłonu i do bov'a jeżeli ktoś ma
gruby do serwa od hamulca

z lewej strony zasilanie paliwa - grubszy króciec

na gaźniku jest jeszcze taki króciec z prawej strony skierowany do przodu auta - wężyk i pod auto

reszta do kosza :-P

można to fajnie zrobić w silikonowych wężykach niebieskich albo czerwonych - koszt 50 zł.

można jesszcze ciut bardziej uprościć ale nie będę motał

: 27 lipca 2007, 19:28
autor: wmboss
ok! czekam na zdięcia.
albo może jakiś rysunek ( schemat) odręczny
Jutro sobota może po tym opisie uda mi sie to odplątać

: 27 lipca 2007, 19:43
autor: wmboss
A i jeszcze jedno, wkróćcu gażnika są dwa wyjścia, jedno ma duży przelot drugie zewnętrznie to samo ale wewnątrz jest mniejszy , od tych dwuch idą dwa wężeki do zaworu turbiny
I dzieje się tak ż jak wcisnę gaz to daje po zaworach, jak jeden węzyk odłącze to jest cacy
Czy może być tak że jedna połowa zaworu jest walnięta? Jeśli tak to czy zawór może poprawnie pracować na jednej połowie ???

: 28 lipca 2007, 13:23
autor: kidzio
PRZy sterowaniu turbiną naprawde ważny jest wężyk dochodzący do akutatora od przodu.

: 28 lipca 2007, 19:10
autor: foggi
zrobie ci skan wieczorem albo jutro.

: 31 lipca 2007, 00:45
autor: wmboss
Już poradziłem sobie z wężykami.

Pozostał tylko jeden króciec w gażniku :?:

ZA POMOC WIELKIE DZIęKI :!: :!: :!:

: 31 lipca 2007, 18:18
autor: Arti
który?
zrób fotę lub opisz

: 31 lipca 2007, 22:44
autor: wmboss
zostało to ustrojstwo

: 1 sierpnia 2007, 20:51
autor: Arti
załóż kawałek wężyka i daj w dół pod samochód
tak po prostu ;-)

: 1 sierpnia 2007, 22:28
autor: wmboss
Ale on nie jest martwy.
Przy odłączonym jak gwałtownie dam gazu to jest taki moment zawachania,
jak go podlacze do podcisnienia reakcja jest super ale wolne obroty takie niespokojne.
Gdzie fabryka to podłączała :?:

: 1 sierpnia 2007, 22:39
autor: Arti
wg mnie pod auto
przeczytaj Kidzia opis dokładnie
albo go na pw zaczep
ale wydaje mi się że tak to ma być, tzn pod auto

: 10 września 2007, 15:32
autor: Karol
a ja mam pytanie troszkę związane z gaźnikiem z GTT :-P

chodzi o renault 11, może ktoś wie.
mianowicie:
jak idzie wąż z pompy elektrycznej paliwa, to dochodzi on do tego trójnika, który nadmiar paliwa cofa do baku, a następnie jest jakieś urządzenie elektroniczne, przez które przechodzi paliwo, zanim do gaźnika trafi. jest tam chyba trzy pinowa wtyczka. wie ktoś może, do czego służy to coś?? i od czego kable są tam przypięte??


[ kombinuje jak do zwykłego zenitha 32 if2 podłączyć elektryczna pompę, i być może to jest kluczowe w moim problemie :-P

z góry dzięki za pomoc. ]

: 12 września 2007, 00:29
autor: lodoo
a pomyslales ze mozesz miec klopot z za wysokim cisnieniem paliwa?? tak tylko pytam...