Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Niewiele, GTS ma wtrysk jednopunktowy, GTE wielopunkt.
Jeśli chcesz instalację silnika to zobacz np. w książce z R19, tam był ten silnik popularniejszy. Ja korzystałem z takiego schematu
Mam renault 5 GTE, 1,7 wielopunkt. Po wymianie silnika( goły ) auto zapala na około 3/4 sekndy, wchodzi na wysokie obroty i gaśnie.Moment wcześniej przed zgaśnięciem słychać przekaźnik jeden z dwóch przy sterowniku. Po chwili startowania (zachowuje się tak jakby był zalany) zapala i sytuacja się powtarza.Czy ktoś z was miał może podobny przypadek , jeśli tak, to co to może być.Nie wiem czy, auto ma jakieś odcięcie, koło lusterka wstecznego jest czujka do pilota, lecz nie wiem czy to jest tylko steerowanie centralem czy alarm, niemam kluczyka fabrycznego, tylko jeden dorabiany.Auto kupiłem z urwanym paskiek rozrządu( z tego powodu wymieniałem silnik) a poprzedni włąściciel jeździł około 3 m-cy i też nie wie czy tam jest alarm czy nie.