Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Schemat GTE

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

dzik

Schemat GTE

Post autor: dzik »

Pierwszy post na tym forum :mrgreen:

Jakby ktos mial kompletny schemat od GTE bylbym bardzo wdzieczny. Musze wszystko pospinac by dzialalo.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

raczej zapomnij ;-(
wiazka silnika jeszcze jest w tych PDFach ale cala to raczej ciezko bedzie...
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

w haynesie tym dodatku uzupelniajacym sa wiazki ale teraz nie pamietam czy jest GTE
dzik

Post autor: dzik »

w haynesie jest gts, zobaczymy ile wspolnego ma z gte :)
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Niewiele, GTS ma wtrysk jednopunktowy, GTE wielopunkt.
Jeśli chcesz instalację silnika to zobacz np. w książce z R19, tam był ten silnik popularniejszy. Ja korzystałem z takiego schematu :)
clio-energy

Post autor: clio-energy »

Lodoo pisze:raczej zapomnij ;-(
wiazka silnika jeszcze jest w tych PDFach ale cala to raczej ciezko bedzie...
sa gdzies na forum te PDF bo nie moge ich odszukać
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

po co robisz odkop z lipca.... ogarnij sie i patrz na daty...
bubelwr

Post autor: bubelwr »

Mam renault 5 GTE, 1,7 wielopunkt. Po wymianie silnika( goły ) auto zapala na około 3/4 sekndy, wchodzi na wysokie obroty i gaśnie.Moment wcześniej przed zgaśnięciem słychać przekaźnik jeden z dwóch przy sterowniku. Po chwili startowania (zachowuje się tak jakby był zalany) zapala i sytuacja się powtarza.Czy ktoś z was miał może podobny przypadek , jeśli tak, to co to może być.Nie wiem czy, auto ma jakieś odcięcie, koło lusterka wstecznego jest czujka do pilota, lecz nie wiem czy to jest tylko steerowanie centralem czy alarm, niemam kluczyka fabrycznego, tylko jeden dorabiany.Auto kupiłem z urwanym paskiek rozrządu( z tego powodu wymieniałem silnik) a poprzedni włąściciel jeździł około 3 m-cy i też nie wie czy tam jest alarm czy nie.
kucu

Post autor: kucu »

Podobne objawy tylko bez jakiegos mocnego wchodzenia na obroty mialem jak mi modol padl.
bubelwr

Post autor: bubelwr »

i co z tym zrobiłeś?? mógłbyś mi sprubować pomóc...
kucu

Post autor: kucu »

Wymienilem modol zaplonowy:)
Niestety, ale nie jestem szpecem w samochodach, male szanse abym Ci umial pomoc.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

podlaczyles MAP sensor??

kiedys po wyjmowaniu i wkladaniu silnika poltora dnia szukelem przyczyny takiego zachowania sie auta... podpialem mapsensor i odrazu zaczal chodzic :-)
ODPOWIEDZ