Strona 1 z 1

uszczelniacze zaworowe wymiana

: 6 września 2016, 16:34
autor: kwloch
Cześć ,

Orientuje się ktoś czy w silniku 1.4 mono można wymienić uszczelniacze zaworowe bez sciągania głowicy ?


A gdyby się nie dało to nie opłaca mi sie robić raczej remontu tego silnika

Czy jest możliwe zrobienie SWAPA na silnik generujący około 100 koni w rozsądnym budżecie tak do 3 tys zł

Pozdro

: 6 września 2016, 21:08
autor: TQT
Co do wymiany uszczelniaczy - można mając przyrząd przedstawiony w manualu do silników lub pokombinować we własnym zakresie, jak przytrzymać zawory.

co do swapu, też można zakładając silnik od GTE lub GTT.

: 7 września 2016, 10:55
autor: -=wasq=-
1,7 f3n z GTE ma 93 KM i to jest wtedy najtansza opcja na moc blisko 100

: 7 września 2016, 11:10
autor: kwloch
Poza wymianą silnika przy wrzucaniu tego f3n co jeszcze trzeba wymienić?

: 7 września 2016, 18:09
autor: kurylek
Co do przytrzymania zaworów, widziałem gdzieś, że przez przewód od manometru do sprawdzania ciśnienia sprężania pompowali powietrze i zawory nie opadaly po rozpięciu sprężyn, a co do swapa na f3n to na pewno wydech, skrzynia z półosiami, przydało by się hamulce na coś większego zmienić

: 7 września 2016, 19:31
autor: TQT
że przez przewód od manometru do sprawdzania ciśnienia sprężania pompowali powietrze i zawory nie opadaly po rozpięciu sprężyn
Oooo :) Fajny pomysł :)

: 7 września 2016, 19:56
autor: dredzioch1
Ostawiasz tłok w górnym położeniu na wszelki wypadek. Pod przewód do manometru podpinasz kompresor i on trzyma Ci zawory w górze. A jak nie masz manometru to możesz nawet szmatę jakoś wcisnąć do środka przez otwór od świecy. Byle byś to potem wyjął:)

: 11 września 2016, 16:18
autor: jack
A ja widziałem inny sposób przytrzymania zaworu. Wykręcasz świecę i przez otwór do cylindra wciskasz sznurek tak żeby podparł zawór. Po operacji wymiany uszczelniaczy chwytasz za koniec i go wyciągasz.