Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

uszczelniacze zaworowe wymiana

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

kwloch
Posty: 2
Rejestracja: 11 czerwca 2016, 18:23
Lokalizacja: poznañ

uszczelniacze zaworowe wymiana

Post autor: kwloch »

Cześć ,

Orientuje się ktoś czy w silniku 1.4 mono można wymienić uszczelniacze zaworowe bez sciągania głowicy ?


A gdyby się nie dało to nie opłaca mi sie robić raczej remontu tego silnika

Czy jest możliwe zrobienie SWAPA na silnik generujący około 100 koni w rozsądnym budżecie tak do 3 tys zł

Pozdro
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1203
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

Co do wymiany uszczelniaczy - można mając przyrząd przedstawiony w manualu do silników lub pokombinować we własnym zakresie, jak przytrzymać zawory.

co do swapu, też można zakładając silnik od GTE lub GTT.
Awatar użytkownika
-=wasq=-
Posty: 2299
Rejestracja: 5 lutego 2010, 11:45
Lokalizacja: ³ód¼

Post autor: -=wasq=- »

1,7 f3n z GTE ma 93 KM i to jest wtedy najtansza opcja na moc blisko 100
kwloch
Posty: 2
Rejestracja: 11 czerwca 2016, 18:23
Lokalizacja: poznañ

Post autor: kwloch »

Poza wymianą silnika przy wrzucaniu tego f3n co jeszcze trzeba wymienić?
Awatar użytkownika
kurylek
Posty: 319
Rejestracja: 4 sierpnia 2010, 14:19
Lokalizacja: W³oc³awek/Wawa

Post autor: kurylek »

Co do przytrzymania zaworów, widziałem gdzieś, że przez przewód od manometru do sprawdzania ciśnienia sprężania pompowali powietrze i zawory nie opadaly po rozpięciu sprężyn, a co do swapa na f3n to na pewno wydech, skrzynia z półosiami, przydało by się hamulce na coś większego zmienić
Awatar użytkownika
TQT
Posty: 1203
Rejestracja: 20 lutego 2009, 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TQT »

że przez przewód od manometru do sprawdzania ciśnienia sprężania pompowali powietrze i zawory nie opadaly po rozpięciu sprężyn
Oooo :) Fajny pomysł :)
dredzioch1
Posty: 648
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:55
Lokalizacja: Poznañ

Post autor: dredzioch1 »

Ostawiasz tłok w górnym położeniu na wszelki wypadek. Pod przewód do manometru podpinasz kompresor i on trzyma Ci zawory w górze. A jak nie masz manometru to możesz nawet szmatę jakoś wcisnąć do środka przez otwór od świecy. Byle byś to potem wyjął:)
jack
Posty: 60
Rejestracja: 28 lutego 2016, 21:22
Lokalizacja: Strzy¿ów

Post autor: jack »

A ja widziałem inny sposób przytrzymania zaworu. Wykręcasz świecę i przez otwór do cylindra wciskasz sznurek tak żeby podparł zawór. Po operacji wymiany uszczelniaczy chwytasz za koniec i go wyciągasz.
ODPOWIEDZ