Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problem

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

Vecordia
Posty: 23
Rejestracja: 10 grudnia 2014, 20:08
Lokalizacja: Ma³opolska

problem

Post autor: Vecordia »

To znowu ja :p
Wymiemilam juz nagrzewnice i jest ciepło mam inny jak dla mnie gorszy problem którego nie mogę zlokalizować.
Otóż w zimie moja R5 smiga jak brzytwa i wszystko cacy zawsze odpala nigdy nie gaśnie i jestem szczęśliwa, jestem bezpieczna
Ale przychodzi lato i zaczynają się problemy
Jadę sobie parkuje idę do sklepu po 15 minutach wracam znów jadę do innego sklepu parkuje wracam i juz problem mam z odpaleniem kręci ale nie odpala czuje ze bierze paliwo ale nie odpala, no to kręcę go ładnie mowie jej ze da rady hehe w końcu odpalam jeeest udało się! Czuć paliwem okropnie ale jadę jest dobrze.
Jednak miałam 3 sytuacje takie ze jadę. Ruszam ze skrzyżowania a tu na skrzyżowaniu zdycha. I nie chce odpalić. Znów to co na parkingu i tylko modlitwy by nie dobił ktoś. Nie mogę pozwolić jej na takie sytuacje. Dodam że już wymieniałem świece i kable zaplonowe i nie wiem.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Albo moduł zapłonowy się przegrzewa, albo co bardziej prawdopodobne problemy z dawkowaniem paliwa. Masz monowtrysk, to albo jakiś czujnik, albo jakieś lewe powietrze. Nie ma podwyższonych obrotów?
Vecordia
Posty: 23
Rejestracja: 10 grudnia 2014, 20:08
Lokalizacja: Ma³opolska

Post autor: Vecordia »

Myślę że obroty nie są pokręcone to automatyczne ssanie może mieć wpływ obstawiam dawkowanie paliwa ale myślę że problem pojawiał by się też w zimie. A w zimie mogę nim jeździć do około świata i nic

[ Dodano: 10 Luty 2015, 13:44 ]
Czujników kurde żadnych
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Niemożliwe - zawsze są jakieś czujniki choćby do wskaźników. Zrób zdjęcia komory silnika i pokaż na forum. Musimy zacząć od stwierdzenia co to typ silnika - czy gaźnik, czy monowtrysk.
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Patrząc po profilu "1.4 KAT" to będzie wtrysk. Najbardziej prawdopodobny będzie czujnik temperatury.
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Celowo nie sugeruje się profilem, bo niedoświadczeni piątkowicze wpisują to co stoi w dowodzie rejestracyjnym, a tam jak wiesz same cuda powypisywane :)
Vecordia
Posty: 23
Rejestracja: 10 grudnia 2014, 20:08
Lokalizacja: Ma³opolska

Post autor: Vecordia »

Hahaha Chłopaki :P Dobra będę miała możliwość zrobię wam zdjęcia :P coś jednak wiem chyba :P
ODPOWIEDZ