Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Witam niedawno kupiłem renault express z silnikiem 1.4 i od niedawno zaczęło coś piszczeć i są wyższe obroty.Myślałem że to pompa albo alternator ale to nie to.Dzwięk dochodzi z tyłu silnika za gażnikiem.Jaka może być przyczyna?
[ Dodano: 10 Grudzień 2013, 08:52 ]
Panowie pomoże ktoś bo chciałbym się z tym uporać do Soboty a druga sprawa pali mi więcej o 2 litry na 100
jak pali ci 2 litry wiecej to znaczy ile na sto ci pali i czy po miescie czy trasa normalnie sprawdzic trzeba sonde przy wiekszym spalaniu wykrec swiece i zobacz czy sa obkopcone a swist jest wystepuje czasami przy paskach no ale z tylu za gaznikiem paskow nie ma
Potrafi piszczeć wałek w aparacie zapłonowym. Z autopsji w naszej piątce wiem, że ten pisk z aparatu zapłonowego roznosi się po całej komorze silnika, tak że trudno jest zlokalizować skąd się wydobywa.
Na 99% nieszczelności w układzie dolotowym, posprawdzaj wężyki i uszczelki.
Jeśli to 1.4 mono to standardowo uszczelka pod wtryskiem lub POMIĘDZY kolektorami i EGR
Ja miałem tak jak pisze Tommies. Weź Brake cleanera, zdejmij pucha filtra i psikaj na kolektory i okolice monowtrysku (tylko nie na przepustnicę). Jak będą obroty rosły tzn., że gdzieś ciągnie lewe powietrze.
Witam wkońcu się uporałem zrobiłem uszczelke między kolektorem a głowicą,uszczelke pod gażnikiem i na koniec rozebrałem aparat zapłonowy dałem kapke oleju przy okazji wyszuściłem kopułke i jak ręką odjął.Obroty spadły nawet za dużo i musiałem podkręcić na silniczku krokowym i to okropne piszczenie ustało.Dzięki panowie za pomoc.